beantwoord

Meereiskaart i.c.m. Voordeelurenabonnement

• 5 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Heb n voordeeluren abonnement kan ik daar de gratis meereiskaart bij gebruiken als ik iemand meeneem?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 oktober 2015, 09:05

Ja, dat kan.
Bekijk origineel

3 reacties

Ja, dat kan.

Ik heb een voordeelurenabonnement en wil daar mee reizen van Bovenkarspel naar Hoorn na 9.00 uur. In Hoorn wil ik een meereiskaart van 8,95 gebruiken. Daar stapt mijn vriendin in. Hoe kan ik nu mijn voordeelurenabonnement gebruiken met 40 procent gebruiken tot Hoorn. Ik zit al in de trein en kan daar niet uitchecken.

Goedemiddag Marga Rood en welkom bij de NS Community!

Om je rit af te sluiten en enkel te betalen voor het stuk Bovenkarspel - Hoorn met je OV-chipkaart en Voordeelurenabonnement is een uitcheck op Hoorn echt noodzakelijk. Als je in de trein blijft zitten en niet uitcheckt, dan zal de rit open blijven staan en wordt de afgeschreven €10 instaptarief niet verrekend. Helaas is daar geen alternatief voor.

Ik heb een Dalvoordeel abonnement .

Kan ik meerdere keren gebruik maken van een meereis voordeel kaart ?

Alleen als je meerdere hebt! Bedoel je over meerdere dagen?

Nee, Als ik weer een dag vrij kan reizen, Kan ik iedere keer dat ik recht heb om vrij te reizen ook voor mijn vrouw een kortings - of meereiskaart kopen ?

Reputatie 7
Badge +3

Nee, Als ik weer een dag vrij kan reizen, Kan ik iedere keer dat ik recht heb om vrij te reizen ook voor mijn vrouw een kortings - of meereiskaart kopen ?

Ja dat mag.

Reageer