beantwoord

Meereiskaart Maastricht enkele reis

• 15 september 2015
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ga komend weekend naar Maastricht en heb twee abonnement nummers op mijn SPOOR staan (i.v.m. twee OV chipkaarten). Nu zou ik graag twee kaartjes kopen en met de ene op vrijdag heenreizen naar Maastricht samen met een ingecheckt persoon en op zondag terugreizen (Maastricht-Den Haag) met het tweede kaartje en een ingecheckt persoon. Mag dit? Of mag je alleen retour / naar Maastricht en niet vanaf Maastricht naar een ander station?

Alvast dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Loes 15 september 2015, 15:50

Een retour mag u ook als enkeltje gebruiken. Dat is geen probleem. De meereiskaart is volgens mij van een gekozen station in Nederland naar Maastricht en terug. U heeft twee codes en mag ze als enkeltje gebruiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Een retour mag u ook als enkeltje gebruiken. Dat is geen probleem. De meereiskaart is volgens mij van een gekozen station in Nederland naar Maastricht en terug. U heeft twee codes en mag ze als enkeltje gebruiken.
Beste Gompie89,

Welkom op het NS serviceforum. Het klopt inderdaad dat het gewoon mogelijk is. Heb je de twee kaartjes ook al besteld? Je hebt namelijk wel 2x een klantnummer nodig.

Reageer