beantwoord

Meereiskaart verlopen?

• 9 maart 2018
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een mail gehad van NS met daarin een code voor een gratis eerste klasse meereiskaart.
Nu wil ik deze voor morgen gebruiken, samen met mijn partner, maar er staat dat de code vervallen is.
In de mail staat nergens een uiterste gebruiksdatum, dus hoe had ik moeten weten tot wanneer de code te gebruiken is? Anders had ik deze kaart al eerder verzilverd.
Vind dit erg jammer.
Kan hier wellicht nog iets aan gedaan worden?
Heb de mail nog waarin nergens een einddatum staat.
icon

Beste antwoord door Sg_sg1 9 maart 2018, 17:20

Denice heeft me prima geholpen, en kan morgen alsnog met mijn partner op pad. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Was dit de Meereiskaart aangeboden vanuit NS Extra of via een ander aanbod? Deze code kon namelijk tot en met 28 februari 2018 verzilvert worden. Dit zou dan in de mail onder het kopje 'hoe werkt het' moeten staan. Of gaat het om een andere aanbieding?
Reputatie 2
Het was volgens mij niet van NS Extra. Dit is de tekst:

Een cadeautje van NS
Wij waarderen je als vaste klant en willen wij jou graag bedanken. Daarom bieden wij je een 1e klas meereiskaart aan. Hiermee kan iemand één hele dag gratis met je meereizen in de 1e klas. Waarom? Omdat we het leuk vinden dat je zo regelmatig met de trein reist.
Reputatie 2
Dit is de mail
Ah, dat is inderdaad niet van NS Extra. Dit gaat zo te lezen om een campagne voor vaste klanten.

Deze campagne start op de dag dat de e-mail is verstuurd. Je kunt vervolgens binnen 2 weken gebruikmaken van het aanbod. Vreemd dat dit niet in de mail staat. Ik kijk graag of ik nog iets voor je kan betekenen. Je mag mij via een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum sturen. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Reputatie 2
Denice heeft me prima geholpen, en kan morgen alsnog met mijn partner op pad. 🙂

Reageer