beantwoord

Meereiskaartje

• 30 december 2016
  • 13 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 2
Ik had een meereiskaartje van 12,99 gekocht, nog zonder datum.Gisteren de datum op 30-12-2016 gezet,om dus vandaag te gebruiken. Maar wat ik ook probeerde, kreeg nergens de optie om de bestelling te laten ophalen bij de NS-automaat???
Vanmorgen op station nog even gekeken of hij klaarstond,maar helaas niet.
Is er misschien een mogelijkheid om geld terug te krijgen,of dit ticket een andere keer te gaan gebruiken?? Is nog tot eind januari te gebruiken.
icon

Beste antwoord door Minke NS 30 december 2016, 16:18

Hoi Marieke68, balen dat er iets niet goed is gegaan. Zonder naar de gegevens te kijken, kan ik je hier niet verder mee helpen helaas. Je kunt daarom het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook, Chat, e-mail of telefonisch. Hier staan alle opties op een rij. Succes!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Mijn zus heeft een printer, mijn broer heeft een printer, mijn schoonmoeder heeft een printer, mijn buurman heeft een printer, mijn overbuurman heeft een printer, de supermarkt heeft een printer, de bibliotheek heeft een printer.
Fijne jaarwisseling.

Jij ook fijne jaarwisseling. Ik was afgelopen week op vakantie,heb het gevraagd bij receptie van bungalowpark, maar kon helaas niet. Dus dat ging in mijn geval even niet op.
Reputatie 2
Mijn zus heeft een printer, mijn broer heeft een printer, mijn schoonmoeder heeft een printer, mijn buurman heeft een printer, mijn overbuurman heeft een printer, de supermarkt heeft een printer, de bibliotheek heeft een printer.
Fijne jaarwisseling.
Dat het handig is om dit op de site te plaatsen, ben ik met je eens. Ik heb dit dan ook doorgegeven 🙂 Veel tickets kunnen inderdaad op de OV-chipkaart worden geladen, maar wanneer je deze optie in het bestelproces niet krijgt, is het niet zo dat je ervan uit kan gaan dat dit mogelijk is. Ik hoop dat het voor de volgende keer duidelijker zal zijn en wil je ondanks dit een fijne jaarwisseling toewensen.
Reputatie 2
Dat is helaas zo. Je kunt daarom het beste voordat je aan je reis begint, contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk is je volgende ervaring met NS beter.

Ik ben van mening dat zoiets gewoon op de website hoort te staan. Dan is het voor iedereen duidelijk.Tegenwoordig kunnen heel veel tickets gewoon op mobiel gescand worden, of treinkaartjes op ov-chipkaart gezet. Goede ontwikkeling, maar dan wel duidelijkheid voordat je kaartje koopt en niet eerst bellen naar klantenservice.
Dat is helaas zo. Je kunt daarom het beste voordat je aan je reis begint, contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk is je volgende ervaring met NS beter.
Reputatie 2
Hey Marieke68, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik zal doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling dat dit op de site geplaatst mag worden.

Dat is misschien leuk voor andere reizigers,maar ik heb er niks aan helaas. Zonde van dat ticket wat je wilt gebruiken voor een reis.
Hey Marieke68, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik zal doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling dat dit op de site geplaatst mag worden.
Reputatie 2
Inmiddels via Twitter contact gehad en nu blijkt dat dit kaartje alleen geprint kan worden en niet op ov-chipkaart gezet kon worden. Jammer dat dit niet duidelijk vermeld werd,ik heb nl geen printer. Bij Superdalretour kon het nl wel gewoon op ov-chipkaart gezet worden.
Misschien dat dit meegenomen kan worden met volgende acties?? Nu ben ik nl 12,99 kwijt door ontbrekende informatie .
😠
Jij ook hele fijne jaarwisseling!

Dankje!
Reputatie 2
Natuurlijk mag je jouw vraag hier stellen, maar voor aanpassingen in het klantsysteem raad ik je aan om voor een andere contactoptie te kiezen. Ik wil je wel alvast een fijne jaarwisseling wensen :)

Jij ook hele fijne jaarwisseling!
Natuurlijk mag je jouw vraag hier stellen, maar voor aanpassingen in het klantsysteem raad ik je aan om voor een andere contactoptie te kiezen. Ik wil je wel alvast een fijne jaarwisseling wensen 🙂
Reputatie 2
Hoi Marieke68, balen dat er iets niet goed is gegaan. Zonder naar de gegevens te kijken, kan ik je hier niet verder mee helpen helaas. Je kunt daarom het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook, Chat, e-mail of telefonisch. Hier staan alle opties op een rij. Succes!

Bij die opties die je aangeeft staat ook NS Forum,dus kan het ook via dit forum???

Reageer