beantwoord

Meereiskaartje

• 13 april 2018
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Vraagje, ik heb uit ns spoor een meereiskaartje voor Leeuwarden. Mag ik die gebruiken op 27 april. Om met me vriendin mee te nemen naar Leeuwarden?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 13 april 2018, 20:46

Hallo AnjavdBerg, welkom op ons Serviceforum.

Ik heb even wat navraag voor je gedaan en er zijn op dit moment twee meereiskaarten. Eén is de Meereisretour uit het blad SPOOR voor €8,95, zie hier. Daar staat bij het kopje geldigheid duidelijk aangegeven dat deze met Koningsdag niet geldig is.

Dan is er ook nog de Meereisretour online van de Treinpakker, deze kosten €4,00 en vind je hier. Hier staat niet duidelijk aangegeven dat deze op Koningsdag niet geldig is, maar dit blijkt wel het geval te zijn. Je kunt op Koningsdag dus niet gebruik maken van dit ticket, wat eigenlijk voor alle actiekaarten het geval is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/ns-meereiskaart

Normaal zijn actiekaartjes niet geldig op Koningsdag maar ik zie het inderdaad niet expliciet staan. Let er wel op dat een van beiden sowieso een normaal NS-kaartje moet hebben. Twee actiekaartjes combineren mag nooit. U kunt dus een meereiskaartje niet combineren met een actiekaartje van het Kruidvat of iets dergelijks. Het zou vreemd zijn als het op deze dag geldig was.

Edit: Bij het kaartje naar Groningen wordt Koningsdag wel expliciet uitgesloten. Het komt me niet waarschijnlijk voor dat het meereiskaartje Leeuwarden wel geldig zou zijn. Op Koningsdag is er hooguit een Oranjeretour. Ga er maar van uit dat het niet geldig is.
In mijn content staat er dat de acties niet geldig zijn op 27 april, maar wel op de andere feestdagen. Kan het zo snel ook niet op internet terugvinden.
Hallo AnjavdBerg, welkom op ons Serviceforum.

Ik heb even wat navraag voor je gedaan en er zijn op dit moment twee meereiskaarten. Eén is de Meereisretour uit het blad SPOOR voor €8,95, zie hier. Daar staat bij het kopje geldigheid duidelijk aangegeven dat deze met Koningsdag niet geldig is.

Dan is er ook nog de Meereisretour online van de Treinpakker, deze kosten €4,00 en vind je hier. Hier staat niet duidelijk aangegeven dat deze op Koningsdag niet geldig is, maar dit blijkt wel het geval te zijn. Je kunt op Koningsdag dus niet gebruik maken van dit ticket, wat eigenlijk voor alle actiekaarten het geval is.

Reageer