Meereisretour €2,50 (Treinpakkers campagne lente 2017)

• 29 april 2017
  • 27 reacties
  • 16804 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Reis één dag met iemand mee voor maar €2,50

Te koop t/m 14 mei 2017
Meereizen t/m 28 mei 2017
Niet geldig i.c.m. andere actiekaartjes

Spoordeelwinkel pagina
https://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/treinpakkers/product/meereiskaart

Meereisretour
Samen uit, samen thuis

Wordt het een dagje strand of een dagje naar je favoriete stad? Bestel nu voor slechts € 2,50 de meereisretour en reis 1 dag mee met iemand die een geldig vervoerbewijs heeft. Plan vooraf je reis met een vriend, collega, kennis of familie en reis mee op hetzelfde traject met deze Meereisretour.

Ga vandaag nog gezellig samen op pad!

Voorwaarden:
Deze aanbieding is te koop t/m 14 mei en geldig t/m 28 mei 2017
Alléén geldig als u de hele reis met iemand meereist die 12 jaar of ouder is en een geldig vervoerbewijs heeft
U reist mee in dezelfde klasse en op hetzelfde traject.
Met 1 geldig vervoerbewijs kan maximaal 1 meereisretour gebruikt worden
De meereisretour is geldig van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en in het weekend de hele dag
Voor deze aanbieding geldt zolang de voorraad strekt: op=op
Geldig bij alle treinvervoerders in Nederland
Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international

Kenmerken
Samen uit, samen thuis!
Wordt het een dagje strand of een dagje naar je favoriete stad? Bestel nu voor slechts € 2,50 de meereisretour en reis 1 dag mee met iemand die een geldig vervoerbewijs heeft.

Plan vooraf je reis met een vriend, collega, kennis of familie en reis mee op hetzelfde traject met de meereisretour.

Product pagina
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/meereis-retour

Meereisretour
Tijdelijke aanbieding in Treinpakkers

slechts€ 2,50
Direct bestellen
Veilig betalen via iDEAL

Voordelen:
Een meereisretour voor slechts € 2,50
Reis 1 dag mee met iemand die een geldig vervoerbewijs heeft
Geldig van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en in het weekend

Goed om te weten:
Te koop t/m 14 mei 2017
Meereizen t/m 28 mei 2017
Zolang de voorraad strekt, voor deze aanbieding geldt: op=op
Met 1 geldig vervoerbewijs kan maximaal 1 Meereisretour worden gebruikt

Actievoorwaarden Meereisretour
https://www.ns.nl/binaries//content/assets/ns-nl/losse-kaartjes/2017/actievoorwaarden-meereisretour.pdf

Aanbod: 1 dag meereizen met iemand voor €2,50
• Deze aanbieding is te koop van 29 april t/m 14 mei 2017
• De Meereisretour is te gebruiken t/m 28 mei 2017
• Geldig van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en in het weekend de hele dag
• Alléén geldig als u de hele reis met iemand meereist die 12 jaar of ouder is en een geldig vervoerbewijs heeft
• U reist mee in dezelfde klasse en op hetzelfde traject.
• Geldig op 1 dag voor maximaal 1 persoon
• Met 1 geldig vervoerbewijs kan maximaal 1 meereisretour gebruikt worden
• Niet geldig i.c.m. andere actiekaartjes (bijv. Albert Heijn, Blokker, Kruidvat, Hema, aanbiedingen uit Spoordeelwinkel en NS Groepsretour)
• Niet geldig in combinatie met een Gratis Upgrade naar de 1e klas
• Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion en Syntus
• Geldig op binnenlandse trajecten van Intercity Brussel en Intercity Berlijn en met toeslag in ICE International en Intercity direct tussen Schiphol en Rotterdam
• Niet geldig in Thalys
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk
• Zolang de voorraad strekt. OP=OP

Utrecht, april 2017

Bestelpagina
https://www.ns.nl/producten/s/meereis-retour

27 reacties

Hallo esmeevestjens en welkom op het forum!

Ja, deze actie geldt ook in combinatie met het studentenreisproduct. Het is geldig samen met elk geldig vervoerbewijs.
Goedemiddag halee01 en welkom op het forum.

Ja, de meereiskaart is ook te combineren met een 1e klas Dal Voordeel.

Ik zie dat je ook een topic hebt aangemaakt hierover. Ik zal daar ook dit antwoord in plaatsen.
Reputatie 1
Ja, hoor dat is toegestaan bij de NS. Je dient wel op het aangegeven traject te reizen.
Je kan met deze actie van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en in het weekend de gehele dag reizen. Dus niet voor 9.00 uur.
Ja, dat is toegestaan
Geldt deze actie wel voor Dal voordeel abbonementshouder en hun medereizigers
Hallo, ik heb een vraag over de meereiskaart van €2,50. Is de actie ook geldig voor mensen die meereizen met iemand die een studenten (week) OV heeft? Bij voorbaat dank.
Hallo peewee50 en welkom op ons forum!

Als jij een upgrade doet naar eerste klas, kunnen je medereizigers ook mee in de eerste klas als zij voor Samenreiskorting 1e klas kiezen bij de automaat.
Geld deze actie ook voor de dalurenkaart 1e klas?
Kun je maar 1 meereiskaart bestellen, ik wou er twee gebruiken
Reputatie 1
€2,50 is prima, maar dat je een begin- en eindstation moet invullen is toch geen meereiskaart?! Als ik van Goes via Utrecht naar Eindhoven wil reizen moet ik dat toch zelf weten?
€2,50 is prima, maar dat je een begin- en eindstation moet invullen is toch geen meereiskaart?! Als ik van Goes via Utrecht naar Eindhoven wil reizen moet ik dat toch zelf weten?

Maak er dan een railrunnerkaartje voor volwassenen van. .... 🆒
Het heet niet voor niets een meereisretour
Anders noemde de NS het wel een meereiskaart (€ 12,99) ...
Of topic.. En nu nog dat groepsretour wat mij betreft in huidige vorm affakkelen.
Reputatie 4
Is dat meereisretour in tegenstelling tot eerdere meereiskaartjes nu ook te combineren met actiekaartjes en spoordeelwinkel-aanbiedingen?
Ik lees niet dat het niet mag namelijk op http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/treinpakkers/product/meereiskaart of http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/treinpakkers/product/vragen
Nee.

https://www.ns.nl/binaries//content/assets/ns-nl/losse-kaartjes/2017/actievoorwaarden-meereisretour.pdf

'Niet geldig i.c.m. andere actiekaartjes (bijv. Albert Heijn, Blokker, Kruidvat, Hema,
aanbiedingen uit Spoordeelwinkel en NS Groepsretour)'
Reputatie 4
Hmm, handig om naast de voorwaarden op de pagina's die ik zag dus op nog een pagina weer aanvullende voorwaarden te hebben. Waarom staan die voorwaarden niet gewoon bij de rest?
Geen idee, maar ik denk dat het technisch wel mogelijk is om een link te plaatsen.
Reputatie 1
Het heet niet voor niets een meereisretour
Anders noemde de NS het wel een meereiskaart (€ 12,99) ...

Ze noemen het toch echt een meereiskaart in het boekje. Erg verwarrend dus.
@glossy Je kunt één Meereisretour bestellen en niet twee tegelijk.

@dennisdt De Meereiskaart is iets anders dan de Meereisretour en heeft dus ook andere voorwaarden. Ik snap dat dit voor onduidelijkheden kan zorgen. Zoals Nooduitgang aangeeft is de Meereisretour niet te combineren met andere actiekaarten.

@NStrein Terecht opmerking, ik ga het aankaarten. Bedankt!
Mag je dit meereisretour combineren met een seizoensretour?
Wouter NS schrijft "mag met elk geldig vervoersbewijs" maar ik lees ook "niet met aanbiedingen uit de spoordeelwinkel".
Maar een aanbieding uit de spoordeelwinkel is een geldig vervoerbewijs
Reputatie 1
Tickets uit De Spoordeelwinkel zijn altijd aanbiedingen dus dat mag helaas niet.
Mag je ook een tussentijdse stop maken op een tussenstation? Wij willen graag van Schagen naar Enkhuizen en moeten dan reizen via Hoorn. Kunnen we daar uitstappen voor een paar uur en daarna doorreizen naar Enkhuizen? Of moet de reis in 1 rit gemaakt worden?
Ook al las ik dat het meereisretour doordeweeks na 9 uur geldig is.. toch de vraag of je doordeweeks met meereisretour de heenreis ook nog voor de ochtendspits mag maken? Dus bijvoorbeeld om een uur of half vijf de trein instappen?
Even een vraagje kan ik met dit kaartje ook met iemand meereizen die zijn vrije reis gebruikt?

Reageer