beantwoord

Meereisretour

• 6 mei 2019
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

Bij het Spoor s een meereisretour naar Amsterdam /Delft toegevoegd.
Op het kaartje zelf staat dat dit tot 30 april geldig is. Op de site staat een andere datum.
Komt er nu een nieuwe Spoor of klopt de datum van het kaartje niet?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 mei 2019, 21:26

Goedenavond smurfin. Ik heb het even nagevraagd en dit lijkt een drukfoutje te zijn bij de tickets in het blad zelf. Deze actie is bestelbaar tot en met 07-06-2019. De informatie op de site is dus correct.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond smurfin. Ik heb het even nagevraagd en dit lijkt een drukfoutje te zijn bij de tickets in het blad zelf. Deze actie is bestelbaar tot en met 07-06-2019. De informatie op de site is dus correct.
Dank je wel Stijn. Dan kan ik er nog gebruik van maken.
Kreeg aanbieding via de mail voor meereisretour vandaag (5 juni). Als ik klik op de link (Verzilver uw aanbieding), dan staat er op de site van de NS: Te koop en te gebruiken t/m 31 maart 2019. Je kunt een reisdatum kiezen tot maximaal 30 dagen in de toekomst. Klopt deze tekst op de website van de NS wel:
URL: https://www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra/meereisretour.html

Bij het bestellen dat ik een datum kiezen tot eind sept. 2019.
wat tegenstrijdig dus
Badge +3
Normaal gesproken komt SPOOR een keer of 5 per jaar uit.

In SPOOR 1 van 2019 staat dat de aanbiedingen geldig (of te bestellen zijn) t/m 31 maart of 30 april.

Dat was een foutje, want het volgende exemplaar komt pas volgende week uit. De links om de aanbiedingen (o.a. het meereisretour) te bestellen zijn dus verlengd/geldig tot 7 juni.

Tot welke datum je kunt verzilveren wisselt, maar is in dit geval tot 3 maanden na het bestellen. Eind september klopt dus wel.

Reageer