beantwoord

Meereisretour

  • 27 January 2023
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 1

Mag ik bij het gebruik van een meereisretour (van A naar B en terug) onderweg ook uit -en inchecken om een plaats die op die route ligt te bezoeken?

icon

Beste antwoord door iMark 27 January 2023, 13:14

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Ja.

Reputatie 7
Badge +3

Dat mag.

Op een station zonder poortjes hoef je met een e-ticket niet uit- en weer in te checken. Op een station met poortjes gebruik je het e-ticket om de poortjes te passeren. Er wordt verder niets geregistreerd. Je hebt immers al betaald voor je reis.

Reputatie 7
Badge +3

Dat mag, als je dat samen doet met degene met wie je meereist. Zonder met iemand mee reizen met meereisretour is niet toegestaan.

Reputatie 1

Bedankt. Ik reis inderdaad met iemand mee.

voor de nieuwe meereisretour actie geldig tot 31 mei 2023 heeft mijn vrouw wel een mail gehad met code en ik deze keer niet , terwijl we allebei een abonnement van de NS hebben.  . Bij de vorige actie eerder dit jaar wel . Dus nu mag ik niet mee van de NS. Gr. Cees. 

Bedoel dat ik dan zelf niet iemand mee kan nemen met meereisretour van 8.95 .

Reputatie 7
Badge +3

voor de nieuwe meereisretour actie geldig tot 31 mei 2023 heeft mijn vrouw wel een mail gehad met code en ik deze keer niet , terwijl we allebei een abonnement van de NS hebben.  . Bij de vorige actie eerder dit jaar wel . Dus nu mag ik niet mee van de NS. Gr. Cees. 

Niet alle abonnementhouders krijgen altijd allemaal tegelijk dezelfde aanbieding. Deze aanbieding voor een Meereisretour wordt zover mij bekend iedere maand aan een andere groep abonnementhouders gestuurd. Dat u beiden bij een vorige actie wel allebei deze gehad heeft is dan toeval. 

Als uw vrouw dit keer de aanbieding heeft gehad kunt u toch een Meereisretour aanschaffen met de code die uw vrouw heeft ontvangen en zo samen op pad gaan? U reist dan mee met uw vrouw. Als u samen met de trein gaat kan er toch maar één persoon met een Meereisretour reizen en de ander met het abonnement. 

Reputatie 7
Badge +3

voor de nieuwe meereisretour actie geldig tot 31 mei 2023 heeft mijn vrouw wel een mail gehad met code en ik deze keer niet , terwijl we allebei een abonnement van de NS hebben.  . Bij de vorige actie eerder dit jaar wel . Dus nu mag ik niet mee van de NS. Gr. Cees. 

Wat fijn dat uw vrouw alweer een meereisretour heeft gekregen en u nog niet zolang geleden er ook een kreeg. Er zijn abonnementhouders die er nog nooit een aanbieding hebben gekregen, of waarvan 1 gezinslid 1x in de zoveel jaar een aanbieding krijgt.

Reputatie 7
Badge +3

Bedoel dat ik dan zelf niet iemand mee kan nemen met meereisretour van 8.95 .

Als uw vrouw de code die zij ontvangen heeft niet gebruikt, kunt u die gebruiken. Het is niet te controleren of degene die de aanbieding heeft ontvangen ook daadwerkelijk degene is die iemand met een Meereisretour meeneemt. 

Mocht uw vrouw haar code al gebruiken om zelf met iemand anders te reizen, dan kunt u de code niet ook nog gebruiken. Maar via de pagina van de eerdere Meereisretour van €9,95 zijn nog gewoon Meereisretours te bestellen, daar is geen code voor nodig en daarvan kun je er zoveel kopen als je wilt.

Reageer