beantwoord

Meereisretour Augustus 2020 voorwaarden

• 12 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 3

Ik ontving vandaag een e-mail van NS waarin een gratis meereisretour wordt aangeboden. Leuke actie! Maar kleine vraag: mag ik dit meereisretour ook combineren met een mobiliteitskaart (Shuttel)?

De enige voorwaarden genoemd zijn de volgende hieronder. Kan ik hieruit concluderen dat meireisretour mag worden gecombineerd met mobiliteitskaart (immers een geldig vervoerbewijs)?

icon

Beste antwoord door Mark NS 12 augustus 2020, 14:47

Hoi Eberkhout

Je conclusie is juist! De Meereisretour kan gecombineerd worden met ieder ander geldig vervoersbewijs, actieproducten uitgezonderd, maar dus ook met de mobiliteitskaart. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat lijkt me de juiste conclusie.

Hoi Eberkhout

Je conclusie is juist! De Meereisretour kan gecombineerd worden met ieder ander geldig vervoersbewijs, actieproducten uitgezonderd, maar dus ook met de mobiliteitskaart. 

Reputatie 3

OK, dank voor de antwoorden!

Van NS hebben wij een email ontvangen waarin een aanbieding van een meereisretour. Helaas zijn wij die email kwijt. Wie kan ons helpen aan de kortingscode van deze meereisretour die geldig is tot 31 Augustus.

Hoi Spiderkt-1, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. Hoewel we dergelijke mails niet opnieuw kunnen sturen, zijn er wel vervangende couponcodes beschikbaar waarmee je alsnog gebruik kunt maken van de aanbieding.

Reputatie 7
Badge +3

Van NS hebben wij een email ontvangen waarin een aanbieding van een meereisretour. Helaas zijn wij die email kwijt. Wie kan ons helpen aan de kortingscode van deze meereisretour die geldig is tot 31 Augustus.

Gratis code of code voor €8,95 ?

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. Hoewel we dergelijke mails niet opnieuw kunnen sturen, zijn er wel vervangende couponcodes beschikbaar waarmee je alsnog gebruik kunt maken van de aanbieding.

Gratis code of code voor €8,95 ?

Bedankt Mark. Heb gebeld en NS stuurt een code op. Goede service. Wij zijn blij met de NS.

Reageer