beantwoord

Meereisretour combineren met Dal Voordeel kaart

• 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb twee keer een meereisretour gekocht voor mijn zwager en voor mijn schoonzus, in de voorwaarden stond het volgende:
  • Reis 1 dag met iemand mee op hetzelfde traject en in dezelfde klasse die een geldig vervoerbewijs heeft.
Ik lees nu dat het niet kan in combinatie met andere kortingsacties, is dit meereisretour wel geldig in combinatie met mijn dalvoordeelkaart?
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 12 december 2018, 12:06

Een Dal Voordeel of Voordeelurenabonnement is een NS abonnement en geen actieproduct, dus het meereisretour is geldig. Let wel op dat u slechts 1 persoon tegelijk voor €7,95 danwel €8,95 mee mag laten reizen! Hier bovenop mag u wel 3 mensen met 40% korting in de daluren meenemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Een Dal Voordeel of Voordeelurenabonnement is een NS abonnement en geen actieproduct, dus het meereisretour is geldig. Let wel op dat u slechts 1 persoon tegelijk voor €7,95 danwel €8,95 mee mag laten reizen! Hier bovenop mag u wel 3 mensen met 40% korting in de daluren meenemen.
Welkom bij de Community, koopsj.

Het antwoord van GroeneRuiter is inderdaad correct. Een Dal Voordeel abonnement is geen actieproduct. Actieproducten zijn bijvoorbeeld tickets uit de Spoordeelwinkel of van AH of Kruidvat. Je mag dus met een Dal Voordeel iemand meenemen die gebruik maakt van een Meereisretour. Je mag echter niet twee personen mee laten reizen op een Meereisretour op één Dal Voordeel abonnement. Per betalende reiziger mag één persoon mee op een Meereisretour.

Reageer