beantwoord

meereisretour geldig bij andere vervoerders

• 10 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 4
Is is het meereis retour ook geld bij andere vervoerders? Ik kon dit namelijk niet goed vinden.

Had beter op de site moeten staan.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 augustus 2019, 12:30

Als standaard vuistregel zijn eigenlijk alle treinkaartjes geldig bij alle treinvervoerders in Nederland, dus ik snap enerzijds wel dat dit niet overal wordt vermeld. Anderzijds kan ik me goed voorstellen dat dit voor velen geen standaardkennis is en dat het ook zeker fijn is dat dit verduidelijkt wordt per actieticket. Ik zal dit als suggestie doorgeven!

Nog even als concreet antwoord trouwens, ja, de meereisretour is geldig bij andere treinvervoerders in Nederland. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Er staat op de site dat het ticket niet geldig is bij Thalys en Eurostar. Er moet toeslag betaald worden voor reizen met IC Direct (tussen Schiphol en Rotterdam) en ICE International.

Het inderdaad wel wat duidelijker gekund. Hoeveel moeite is het om te vermelden dat het ticket geldig is bij alle spoorvervoerders in Nederland en dan de uitzonderingen noemen?
Als standaard vuistregel zijn eigenlijk alle treinkaartjes geldig bij alle treinvervoerders in Nederland, dus ik snap enerzijds wel dat dit niet overal wordt vermeld. Anderzijds kan ik me goed voorstellen dat dit voor velen geen standaardkennis is en dat het ook zeker fijn is dat dit verduidelijkt wordt per actieticket. Ik zal dit als suggestie doorgeven!

Nog even als concreet antwoord trouwens, ja, de meereisretour is geldig bij andere treinvervoerders in Nederland. 🙂

Reageer