beantwoord

Meereisretour voor € 10

Ik heb een aanbieding van NS om een Meereisretour voor € 10 te kopen.
Deze heb ik in de mail binnen gekregen met een button erin.
Als ik hierop klik ga ik naar de site van de NS en kom op een pagina met een button Gebruik de code.
Als ik hier op klik kom ik op een pagina waar ik een aantal dingen kan invullen, maar de kortingscode niet kan invullen en geen akkoord kan geven.

Heeft iemand hier ervaring mee.

Broer

icon

Beste antwoord door Denice NS 10 March 2020, 17:02

De button ‘in winkelwagen’ zou er inmiddels weer moeten staan! :slight_smile:

Laat je weten of het gelukt is, Broer48?

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Code staat niet in de mail?

De code staat niet in de mail, maar verschijnt op de NS site na het aanklikken van de button in de mail.

Is het wel de site van NS zelf waar je op komt ? Ik vertrouw het niet. Ik heb in ieder geval deze mail nog niet gehad.

Het is wel de site van de NS.

De code welke word gegeven op de site is al bevestigd door NS.

En ook dat deze ongebruikt is.

Hallo Broer48, welkom op de NS Community. 

Welkom op de NS Community. Welk bedrag staat er dan bij het verzilveren? Als er al 10,- euro staat dan kan je gewoon verder zonder weer een code in te vullen.

Ik heb een aanbieding gekregen omdat ik mij heb aangemeld voor NS-extra.

de aanbieding kwam via de mail.

In deze mail staat een link welke doorgaat naar de NS site

Op de pagina staat een code en een button om de aanbieding te activeren.

Als ik op deze button  klik, kom ik op een pagina waar ik een aantal dingen kan aanklikken.

De prijs is dan 38 euro, maar ik kan nergens de code invullen en vind ook nergens een button om verder te gaan.

Ben je ook al verder gegaan in het bestelproces?

Nadat je de reisdatum en je gegevens hebt ingevuld ga je verder. Dan kom je in het onderdeel ‘Gegevens controleren'. Daar zou je de mogelijkheid moeten hebben de kortingscode in te vullen. Zie het voorbeeld hieronder.

Na het invullen van reisgegevens en datum zie ik geen optie om een kortingscode in te vullen en ook geen button volgens.

De gele button ‘volgende’ ontbreekt dus op de pagina? Begrijp ik dat goed?

Ja dat klopt evenals het ontbreken om de kortingscode in te vullen.

Dit is wat ik zie.

Ik heb het bij onze websitebeheerders neergelegd. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!

De button ‘in winkelwagen’ zou er inmiddels weer moeten staan! :slight_smile:

Laat je weten of het gelukt is, Broer48?

De button [Volgende] is er en ik kan nu ook de kortingscode opgeven.
Hierna wijzigt de prijs naar 10 euro.
Ik heb intussen de ticket opgehaald.

Het is wat mij betreft nu klaar.

bedankt voor de verleende service.

Dit topic mag dus worden gesloten.

Broer.

Ik heb een kaart ontvangen met 3 extraatjes, oa. meereisretour.

Vraag: ikwoon in Tilburg en ik zou graag mijn vriendin willen uitnodigen om mee te reizen naar Rotterdam. Maar zij woont in Eindhoven en stapt daar ook op; ik sluit dan aan in Tilburg. Retour idem dito. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe komt zij op het perron in Eindhoven?

Hoor graag.

Hi Beppiedeen. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je vriendin dan gebruik zal maken van de Meereisretour? Als zij eerder opstapt dan jij dan kan zij het eerste deel van de reis geen gebruikmaken van de Meereisretour. Want dan reist ze immers zonder jou. Hetzelfde voor de terugreis. Voor het gedeelte Eindhoven - Tilburg v.v. kan zij voorbeeld een e-ticket kopen. Op het ticket staat een code welke gescand kan worden bij de poortjes op het station om ze te openen.

Reageer