Met geen mogelijkheid kan ik een code vinden voor het meereis retour weg=weg weken, heb een abonnement en heb me aangemeld, dit is gelukt, geen code te vinden.
Ja ik heb een consumenten abonnement.
Dan zie je dus geen van de aanbiedingen voor abonnementhouders. Even voor de zekerheid, je hebt wel een consumentenabonnement en geen zakelijk abonnement?
Ook die zie ik niet! Ik heb me aangemeld via de mail die ik gehad heb, dit is ook bevestigd!
Zie je wel de 1e klas upgrade voor €2,50? Die is ook alleen voor abonnementhouders en zou je dus niet moeten zien op de “gewone” actiepagina.
Ja in de speciale mail geklikt dan kom ik op de ‘gewone’ pagina van de weg=weg weken. Geen samenreisretour te vinden in de chat spreken ze van een storing!
Je hebt op het plaatje van de meereisretour geklikt?
Kan ook dat alle codes vergeven zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.