beantwoord

Meereizen naar Leiden

• 7 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Ik wil gebruik maken van deze actie maar ik moet dat etiket uitprinten en daar gaan we weer ik heb geen printer of ik iemand ken met een printer.
Kan het ook via de mobiele telefoon de actie douwloden en dan met de foon de poortjes open doen
icon

Beste antwoord door Thom 7 augustus 2017, 17:41

Er zijn wel een paar e-tickets die op de mobiel gezet mogen worden maar als de uwe er niet bij zit, mag dat in geen geval. De NS-app geeft een zekere beveiliging en die omzeilt u, mogelijk onbewust. Als u geen printer heeft, kunt u natuurlijk geen kaartje kopen waarbij u moet afdrukken. Niet erg handig. Het openen van een poortje mag alleen, en is ook alleen wettig, als u een geldig vervoersbewijs heeft. Dat heeft u alleen met een afgedrukte e-ticket in uw geval, ook al zou het poortje openen. Dat is ook geen bewijs dat het dus mag. Als iets kan, mag het nog niet. ;-)
U heeft, niet afgedrukt, geen geldig kaartje en dat is tamelijk duur, het kost 50 euro plus de volle ritprijs. U hoeft echt niet aan te komen met een kaartje op de mobiele telefoon als hij afgedrukt had moeten worden. U zult zich helaas aan de regelgeving moeten aanpassen en niet andersom.
Ik kan me haast niet voorstellen dat u niemand kent met een printer, ik zou het daar even vragen het te mogen afdrukken. Desnoods zijn er ook copyshops. U had er goed aan gedaan beter te lezen maar het is echt wel op te lossen met wat goede wil. Het bespaart ook nogal wat geld.
Bekijk origineel

8 reacties

Poe wat nu
Reputatie 7
Badge +3
Als er uitprinten staat betekent dat uitprinten.
Heb ik niet
Reputatie 7
Badge +3
Dan kun je hem vrees ik niet gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn wel een paar e-tickets die op de mobiel gezet mogen worden maar als de uwe er niet bij zit, mag dat in geen geval. De NS-app geeft een zekere beveiliging en die omzeilt u, mogelijk onbewust. Als u geen printer heeft, kunt u natuurlijk geen kaartje kopen waarbij u moet afdrukken. Niet erg handig. Het openen van een poortje mag alleen, en is ook alleen wettig, als u een geldig vervoersbewijs heeft. Dat heeft u alleen met een afgedrukte e-ticket in uw geval, ook al zou het poortje openen. Dat is ook geen bewijs dat het dus mag. Als iets kan, mag het nog niet. ;-)
U heeft, niet afgedrukt, geen geldig kaartje en dat is tamelijk duur, het kost 50 euro plus de volle ritprijs. U hoeft echt niet aan te komen met een kaartje op de mobiele telefoon als hij afgedrukt had moeten worden. U zult zich helaas aan de regelgeving moeten aanpassen en niet andersom.
Ik kan me haast niet voorstellen dat u niemand kent met een printer, ik zou het daar even vragen het te mogen afdrukken. Desnoods zijn er ook copyshops. U had er goed aan gedaan beter te lezen maar het is echt wel op te lossen met wat goede wil. Het bespaart ook nogal wat geld.
Reputatie 7
U hoeft ook niet perse iemand te kennen met een printer hoor. Bij de bibliotheek, copyshops, Hema en kruidvat mag je zo binnenlopen en kun je na een betaling van een klein bedrag ook printen.

Een e-ticket die niet toegestaan is op telefoon, maar toch wordt aangeboden op die telefoon, kost je €50,- + vol tarief ritprijs. Kun je beter een paar cent betalen voor het printje 😉
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het maar even gearceerd, Slidestops. 😉
Bedankt voor alle reacties. Ik hoop dat je toch nog een manier vind om je ticket te printen Machos, succes!

Reageer