beantwoord

Mijn e-ticket wordt niet gemaakt

• 8 december 2017
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Hallo,

Ik heb vanavond een seizoensretour gekocht en betaald. Het e-ticket wordt echter niet gemaakt. Volgens de site moet ik contact opnemen met de klantenservice maar die is 's avonds niet beschikbaar. Het e-ticket is voor morgenvroeg...
icon

Beste antwoord door Thom 9 december 2017, 00:04

Jawel hoor, Klantenservice is dag en nacht bereikbaar. 24/7. Het is nog prima te regelen.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Gekocht en betaald?

Dan krijg je als het goed is binnen enkele uren de verzilveringscodes opgestuurd per e-mail.

Bel ze even (later op de avond is het rustig) via 030 751 5155 (24 uur per dag), leg het uit en ik weet zeker dat je eventuele extra kosten achteraf vergoed krijgt.

Bij gebruik van Gmail komen mails van NS soms aan in de Updates of Reclame/Promotions 'map' (op telefoon of webmail).

Dat is dus NIET de spambox, maar Google heeft dat zo bedacht.
Reputatie 7
Badge +4
Jawel hoor, Klantenservice is dag en nacht bereikbaar. 24/7. Het is nog prima te regelen.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer