Mijne kortingscodes voor avondretour werken niet

Ik heb via mail kortingscodes gekrijgt voor en avondretour voor 9€, maar zij werken niet. Ik heb ook de klantenservice gebellt en na een lange wachttijd nieuwe codes gekrijgt omdat ook hij gezeggt heeft dat de codes niet werken als er ze probeert. Nu heb ich en mail met nieuwe codes maar ook deze werken niet. Heeft iemand hetzelfde problem?
Ik wilde tickets voor vanavond kopen, maar ik denk dat ik dar vergeten kan.

5 reacties

Hallo vschaller en welkom bij de NS Community,

Erg vreemd dat al deze codes het niet doen. Ik kijk het graag voor je na. Zou je mij een privébericht met jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en de codes willen sturen? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Badge +3
Er schijnt een storing te zijn want ik zie er al meerdere berichten over, en mijn codes werken ook niet....

Ik deel dat vermoeden. Ik kan dit nog niet bevestigen, maar er zijn inderdaad meerdere meldingen over binnengekomen.
Ik durf niet te zeggen of het inmiddels al is opgelost. Erryt is momenteel afwezig en is er begin januari weer. Dan heeft hij vast meer nieuws voor ons 🙂
Ik had vschaller gevraagd om mij op de hoogte te houden na een instructie. Helaas heb ik niets ontvangen. Ik heb via een privébericht gevraagd of het is gelukt. Ik ga er wel van uit anders had ik wel een bericht ontvangen.

Reageer