beantwoord

neppe aanbieding van NS

• 3 juli 2020
  • 14 reacties
  • 448 Bekeken

Kreeg ik half maart een aanbieding van de NS voor 50% wildlands en eentje voor 50% Holland Experience omdat ik mijn abbonnement had verlengd. Zelfs in coronatyd.

k blij maar kon toen natuurlijk niet gaan want het was Corona tijd nu wil ik ze activeren wordt er gezegd het is verlopen eind maart Wie biedt nou iets aan in Corona tijd En laat dat ook nog verlopen.

nu krijg ik als commentaar  de dieren moeten ook eten en de treinen moesten rijden Waar slaat dat op Ik kon niet weg.

Ik wilde toen ook wel maar dat mocht niet

icon

Beste antwoord door Mark NS 3 juli 2020, 14:06

Deze aanbieding zegt mij niks. Het maakt geen onderdeel uit van een vaste klanten campagne of iets dergelijks. Kan het zijn dat dit een aanbieding was uit het blad Spoor? Die is begin maart namelijk nog wel uitgekomen, net voordat Nederland op slot ging, maar de acties uit dat blad zijn inmiddels te vervallen gekomen en de Spoordeelwinkel is ook nog steeds dicht. 

Bekijk origineel

14 reacties

Deze aanbieding zegt mij niks. Het maakt geen onderdeel uit van een vaste klanten campagne of iets dergelijks. Kan het zijn dat dit een aanbieding was uit het blad Spoor? Die is begin maart namelijk nog wel uitgekomen, net voordat Nederland op slot ging, maar de acties uit dat blad zijn inmiddels te vervallen gekomen en de Spoordeelwinkel is ook nog steeds dicht. 

Ik kreeg dit in mijn mail omdat ik mijn abbonnement verlengt had.

Leuk iets geven zonder waarde

Weet ik ook weer waarom ik eerst mijn abbonnement wilde opzeggen

Badge +3

Ik snap de ‘omdat’ link niet goed tussen het verlengen van een abonnement en het krijgen van korting ‘50% Wildlands en eentje voor 50% Holland Experience’. Neem aan dat je die kreeg naar aanleiding van een ‘ik wilde opzeggen, maar toch maar verlengd’ contact met de Klantenservice?

Maar goed, als dat een lokkertje was (en geldig tot maart) wist men natuurlijk niet dat vlak daarna de hele situatie anders zou worden (semi-lockdown en alles dicht, plus treinreizen afgeraden en volgens sommigen zelfs ‘verboden’ wegens alleen zorgpersoneel en andere essentiële beroepen).

Als je die korting voor Wildlands en Holland Experience daardoor niet hebt kunnen gebruiken dan zal daar vast wel een mouw aan te passen zijn, als die vanuit de Klantenservice verstrekt waren (couponcodes).

Ik ken net als Mark deze aanbieding niet. Voor zover mij bekend krijg je niet iets als je je abonnement laat doorlopen. Was het niet van de Spoordeelwinkel? Die doen niets met abonnementen. Wie is de afzender van de mail?

Reputatie 7
Badge +3

Ik ken net als Mark deze aanbieding niet. Voor zover mij bekend krijg je niet iets als je je abonnement laat doorlopen. Was het niet van de Spoordeelwinkel? Die doen niets met abonnementen. Wie is de afzender van de mail?

Sommige mensen krijgen kortingen aangeboden als ze hun abonnement willen opzeggen om als klant te behouden. Mogelijk was dit nu aangeboden op korting.

Badge +3

Korting soms wel (alhoewel zeldzaam tegenwoordig nu er Flex is), maar het aanbieden van uitjes door de Klantenservice komt mij niet bekend voor. En zoals Maxime al zegt, de aanbieders van uitjes (Spoordeelwinkel e.d.) doen niets met abonnementen.

Het zou nog kunnen zijn dat de acties voor Wildlands e.d. op slot zijn gezet per eind maart, en dat die codes later alsnog geldig zijn wanneer er weer uitjes beschikbaar zijn.

Heeft @joske misschien een abonnement op Wildlands verlengd, want ‘de dieren moeten ook eten’ en daar een of ander NS kaartje/coupon voor gekregen? En wat is Holland Experience eigenlijk? Ik kom niet veel verder dan dit.

Het was al half maart. Dus wachtte ik tot je weer mocht reizen.

En dan geldt de aanbieding niet meer

Was van klantenservice en yoen zeiden ze

Ja dieren moeten toch eten

En trein moet rijden

Dus lekker ingetrapt

"Als je die korting voor Wildlands en Holland Experience daardoor niet hebt kunnen gebruiken dan zal daar vast wel een mouw aan te passen zijn, als die vanuit de Klantenservice verstrekt waren (couponcodes)."

Dit doen ze dus niet

Ik heb ook nog nooit vernomen dat wij dergelijke acties geven bij een verlenging van een abonnement. Ik ben bang dat je deze verwart met een actie van het blad Spoor. Deze was destijds al klaar toen er nog geen maatregelen waren getroffen omtrent Corona.

Denk je dat ik lieg dan ?

Is niet van spoor

Ik zou niet durven. Zou je de mail door willen sturen naar community@ns.nl?

Ik heb hem ontvangen. Dit is een mail met aanbiedingen die we naar alle abonnementhouders hebben gestuurd. Deze mail was al klaar om verstuurd te worden voordat de maatregelen waren aangekondigd.

Ik heb inmiddels een aantal andere mensen gevraagd of ze deze mail ook gehad hebben en dat is dus niet zo Ik heb het aanbod van jullie gekregen half maart en eind maart krijg ik de melding dat het verlopen Was leuke aanbieding is dit in de mail stond erbij omdat ik mijn abonnement had verlengd en stond Niet iedereen krijgt dit en dit is ook niet zo Mijn man heeft het ook niet gehad Mijn zus heeft het niet gehad en nog een stel van mijn familie niet hoe kun je liegen?

Dan nog als je inziet dat het een aanbieding is van niks een  nepaanbieding dus kun je deze verlengen of een andere aanbieding doen in plaats van je er zo vanaf te maken.

dieren moeten ook eten en de trein moet rijden Wat is dit voor onzin. Ik mocht de trein niet in

Reputatie 7
Badge +1

@joske Is het toevallig deze mail waar je het over hebt? Deze is in ieder geval aan alle abonnementshouders gestuurd, mits je aan hebt staan in je Mijn NS dat je aanbiedingen per e-mail wilt ontvangen, zou het daar aan liggen dat je man en zus deze mail niet hebben gehad omdat ze deze optie hebben uitgezet?

Badge +3

Die mail komt mij niet bekend voor, en ik heb in verschillende Mijn NS accounts de optie voor aanbiedingen per mail aan staan.

Maar met het verlengen van een abonnement heeft die mail dus helemaal niets te maken, dan is dat in ieder geval helder.

Reageer