beantwoord

Niet meer willen ontvangen blad Spoor

• 30 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 298 Bekeken

Ik heb een abbonoment bij de NS waarbij ik het blad Spoor ontvang, dit zou ik graag niet meer willen ontvangen. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 30 oktober 2014, 20:37

Dat is aan te passen via mijnns, onder "Mijn gegevens" en dan onder het kopje "Permissies". Daar kunt u het vinkje weghalen voor "Ik wil graag aanbiedingen van NS via de post ontvangen (voorbeeld, tijdschrift Spoor)".
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo,

Even wachten op een moderator. Maar mag ik vragen waarom je een NS abonnement hebt maar geen gebruik wilt maken van extra voordelen?
Dat is aan te passen via mijnns, onder "Mijn gegevens" en dan onder het kopje "Permissies". Daar kunt u het vinkje weghalen voor "Ik wil graag aanbiedingen van NS via de post ontvangen (voorbeeld, tijdschrift Spoor)".
Jij Spoort niet of wel?
Hallo Zucht,

Welkom op het NS Serviceforum. Pe-pe geeft je al het juiste antwoord. Zelf kan ik je eventueel ook van dienst zijn. In dat geval kun je mij een privebericht toesturen met je NAW-gegevens en geboortedatum.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Dankjulliewel, ik heb het op kunnen lossen
Hallo,

Even wachten op een moderator. Maar mag ik vragen waarom je een NS abonnement hebt maar geen gebruik wilt maken van extra voordelen?

Ik ben 'Zucht' niet, maar wil wel reageren. Toen het nog mogelijk was om 'Spoor' per brief op te zeggen, heb ik dat verscheidene malen gedaan, maar het blad bleef komen. Heb onder 'Gegevens' het betreffende vinkje weggehaald, maar alle vinkjes verschijnen later domweg opnieuw. NS steekt gewoon de draak met je; het is een grote ergernis.
Ik heb een Voordeelurenabonnement omdat dat financieel uit kan. De zgn. 'voordelen' in Spoor zijn alleen interessant voor een bepaalde doelgroep; van die gearriveerde, intellectuele types met een hoge maatschappelijke status - waartoe ik mezelf in ieder geval niet reken.
En het blad is een en al reclame; op bijna elke pagina kom je wel jonge vrouwen tegen, wat een sluwe marketingtruc is. Het is al net zo ergerlijk als spam. Ik zou wel graag verlost zijn van die heisa.
Spijtig dat het blad Spoor je tot zoveel wanhoop in dit leven drijft Eppo, maar ik zal je uiteraard helpen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je mij een priv├ębericht sturen. Graag NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer vermelden, dan ga ik je 'uitschrijven'.
Ik heb de vinkjes opnieuw weggehaald; even afwachten of dit standhoudt.

Reageer