Onderstaande mail stuurde ik enige tijd geleden naar Klantenservice NS. Gedaan op verzoek van de medewerker aan de telefoon. Nog steeds geen reactie
Beste mijnheer De Veer,
Het is alweer enige tijd geleden dat wij telefonisch contact hadden n.a.v. onderstaand bericht dat ik aan de spoordeelwinkel heb gestuurd. Door omstandigheden is mijn reactie wat vertraagd. Ik stuur u bijgaand, conform verzoek, het betalingsbewijs toe van de extra kosten die wij, ondanks de voucher voor onze koffie met cheesecake of killer brownie, onterecht moesten betalen. Ik ga ervan uit dat dit betalingsbewijs voldoende is voor de vergoeding van deze kosten.
Met vriendelijke groeten,
PHJM Blom
Beste lezer,
Afgelopen zaterdag hebben we gebruik gemaakt van de aanbieding Dagje Deventer. Een leuke aanbieding in een leuke stad met een voucher voor koffie met cheesecake of killer brownie. Toen we de voucher wilden inwisselen werd ons echter verteld dat we slechts € 2,00 euro korting op de koffie kregen. We hebben de voucher drie keer doorgelezen maar uit niets bleek dat wij moesten bijbetalen. De tekst op de voucher was duidelijk genoeg, we hadden recht op een "gratis" koffie met cheesecake of killer brownie. De dame was echter onvermurwbaar dus we hebben € 9,90 moeten bijbetalen. Een smet op een verder leuke dag. We hebben dit nog nooit meegemaakt en we hebben nogal wat tripjes gemaakt zoals Zwolle, Den Haag, Leiden, Utrecht etc. En steeds kon de voucher (zonder bijbetaling) worden ingewisseld voor wat erop stond. Toch wat teleurgesteld verzoek ik u mij de € 9,90 te compenseren. Anders wordt het toch een duur dagje en hadden we beter met de voordeelurenkaart naar Deventer kunnen gaan.
Benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Peter Blom
Beste antwoord door Mark NS
Het is opgelost! Het te veel betaalde bedrag van € 9,90 staat spoedig op de rekening.