beantwoord

Nooit gekregen


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste ns.

Ik heb echt al jarenlang een 40% kortingskaart maar heb echter nog nooit ook maar iets van acties ontvangen van jullie waar andere meereiskaart en krijgen meegestuurd. Ik zou deze graag wel willen maar krijg ze dus nooit hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 september 2016, 17:40

Als u doelt op de boekjes van de "Spoordeelweken", waarbij per post een boekje met kortingsbonnen, een gratis Upgrade naar de 1e klas en een gratis Meereiskaart voor in de daluren worden verspreid: deze boekjes zijn niet speciaal voor abonnementhouders, maar worden huis aan huis verspreid in geselecteerde postcodegebieden. Het kan zijn dat u in een gebied woont dat niet voor de actie geselecteerd is, of dat u een Nee/Nee-sticker op uw brievenbus hebt. Als er weer zo'n actie komt en u ontvangt geen envelop met kortingsbonnen, dan kunt u deze zolang de voorraad strekt nabestellen via www.ns.nl/spoordeelweken.

Voor abonnementhouders heeft NS andere aanbiedingen. Deze vindt u bij het blad Spoor, dat dit jaar vijf keer wordt verspreid. Ook krijgen abonnementhouders vaak aanbiedingen per mail. Als u deze niet krijgt, zou het kunnen zijn dat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als u doelt op de boekjes van de "Spoordeelweken", waarbij per post een boekje met kortingsbonnen, een gratis Upgrade naar de 1e klas en een gratis Meereiskaart voor in de daluren worden verspreid: deze boekjes zijn niet speciaal voor abonnementhouders, maar worden huis aan huis verspreid in geselecteerde postcodegebieden. Het kan zijn dat u in een gebied woont dat niet voor de actie geselecteerd is, of dat u een Nee/Nee-sticker op uw brievenbus hebt. Als er weer zo'n actie komt en u ontvangt geen envelop met kortingsbonnen, dan kunt u deze zolang de voorraad strekt nabestellen via www.ns.nl/spoordeelweken.

Voor abonnementhouders heeft NS andere aanbiedingen. Deze vindt u bij het blad Spoor, dat dit jaar vijf keer wordt verspreid. Ook krijgen abonnementhouders vaak aanbiedingen per mail. Als u deze niet krijgt, zou het kunnen zijn dat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer