beantwoord

november en december met jongerentour??

• 5 november 2017
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wou graag in november naar een vriendin maar omdat ze verse woonde en ik der blijf slapen wou ik met een jongerentour kan dat want op de shit zag ik helemaal niets staan en wou er ook nog een kopen voor december 16, 22 en 23 de gaan zou dat met iets kunnen want het allemaal zonder iets getallen gaat lastig
icon

Beste antwoord door markjan witte 5 november 2017, 17:23

als je niet kris kras door Nederland reist maar van punt a naar punt b, en de volgende dag weer van punt b naar punt a (je geeft aan dat je blijft slapen dan zijn de twee enkele reizen voor 10,25 per stuk dus totaal 20,50 die vakantieveiling aanbied misschien een optie. Je zal ze nog wel vandaag aan moeten schaffen want de aanschafperiode loopt vanavond af. Je kan ze nog verzilveren(en dus er mee reizen) tot 31 januari 2018.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo v3ena, welkom op ons Serviceforum.

De Jongerentoer, ook wel Tienertoer, is niet meer verkrijgbaar. Wanneer ga je reizen en op welke route? Dan kunnen misschien even kijken of er een andere leuke aanbieding voor je is.
als je niet kris kras door Nederland reist maar van punt a naar punt b, en de volgende dag weer van punt b naar punt a (je geeft aan dat je blijft slapen dan zijn de twee enkele reizen voor 10,25 per stuk dus totaal 20,50 die vakantieveiling aanbied misschien een optie. Je zal ze nog wel vandaag aan moeten schaffen want de aanschafperiode loopt vanavond af. Je kan ze nog verzilveren(en dus er mee reizen) tot 31 januari 2018.

Reageer