beantwoord

ns aanbieding: 5 x reizen in juli/aug voor euro 33,-

• 27 juni 2016
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
bestaat de aanbieding van 5 x reizen op te kiezen data in de zomermaanden voor een vastgesteld bedrag, zoiets als 33,- euro?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 27 juni 2016, 15:54

Welkom op het NS Serviceforum, cootje.vanderveel!

Ik zie dat srt je al behoorlijk heeft geholpen. Als toevoeging wil ik graag wat linkjes meesturen. De actie is Jongertoer, hierbij kunnen jongeren tot en met 18 jaar 3 keer reizen voor €33,-. Daarnaast verkoopt de Spoordeelwinkel nog een heleboel andere leuke acties, maar niet datgene dat jij benoemd. Hopelijk kan je een andere leuke actie vinden om mee te reizen indien je al ouder bent dan 18 jaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Hierop kan nu eens dat meestal nooit van toepassing zijnde janee als antwoord worden gegeven.
Ja: zoiets bestaat, maar het is
-voor de jeugd, heet jongerentoer (was vroeger tienertoer), tot 18 jaar
-nee voor 5, maar ja voor 3 dagen voor 33 eur (meen ik), binnen een termijn van 10 dagen.
Er is een VEEL voordeliger tijdelijk aanbod: enkel op persoonlijke chipkaart:
weekendvrij voor 1 maand voor 39 eur, dus dan kan je 10 dagen vrij reizen, en ook al de vrijdag vanaf 18.30. Dus dat is ja: veel voordelig reizen en nee; niet elke dag te kiezen.
Welkom op het NS Serviceforum, cootje.vanderveel!

Ik zie dat srt je al behoorlijk heeft geholpen. Als toevoeging wil ik graag wat linkjes meesturen. De actie is Jongertoer, hierbij kunnen jongeren tot en met 18 jaar 3 keer reizen voor €33,-. Daarnaast verkoopt de Spoordeelwinkel nog een heleboel andere leuke acties, maar niet datgene dat jij benoemd. Hopelijk kan je een andere leuke actie vinden om mee te reizen indien je al ouder bent dan 18 jaar!

Reageer