beantwoord

ns business card, kidsvrij abonnement en meereiskaart Daluren/aktie spoordeelweken

• 1 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik heb zelf een ns business card. Tot voor kort konden mijn twee kinderen met hun kidsvrij abonnement gratis meereizen. Mijn oudste in nu 12 jaar en kan dus geen gebruik meer maken van het kidsvrij abonnement. Nu hebben wij via de ns aktie spoordeelweken ook een meereiskaart Daluren voor 2 dagen ontvangen. Mijn vraag is nu of ik hier voor mijn oudste kind gebruik van kan maken. Dus: ik maak gebruik van de ns business card, mijn jongste reist gratis mee met zijn kidsvrij abonnement en mijn oudste kan gratis meereizen met de meereiskaart??
icon

Beste antwoord door Thom 1 augustus 2016, 21:56

Dat mag. Uw twaalfjarige zoon moet dan met u samen dezelfde reis maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat mag. Uw twaalfjarige zoon moet dan met u samen dezelfde reis maken.
U kunt in principe 3 kinderen met Kids Vrij, 1 persoon met een Meereiskaart en nog eens 3 personen met Samenreiskorting met u mee laten reizen. Die laatste drie mogen op hun beurt ook weer elk 3 kinderen met Kids Vrij en 1 persoon met een Meereiskaart met zich mee laten reizen, mits ze zelf volwassen zijn.
Wat is de goedkoopste manier van reizen als je kids ouder zijn dan 12 jaar? Dochter is bijna 14 en mijn zoontje is net 12 jaar geworden. Zelf heb ik een Business card, maar mijn kids reizen alleen.
Traject Breda-Groningen (retour). Ze komen altijd vrijdagmiddag aan in Breda en gaan zondag middag terug naar Groningen.
Reputatie 7
Badge +4
Vanaf 12 jaar geldt het volwassentarief. Voor losse reizen kan een actiekaartje van het Kruitvat een optie zijn, die heeft wel zoals elk actiekaartje beperkende voorwaarden.

Als uw kids dit elke week reizen kan een Weekendvrijabonnement een optie zijn. Met veertig procent korting heen op vrijdagmiddag en zonder verdere kosten op zondag terug.
Gezien de leeftijd wordt het wat laat maar bij vertrek op vrijdagavond na half zeven kan dat ook op de weekendvrijkaart zonder meerkosten. Een weekendvrijabonnement kost 34 euro per maand.

Reageer