beantwoord

NS Couponcode niet tot aangegeven datum geldig

• 23 juli 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

Ik heb via vakantieveilingen.nl 2x enkele reis couponcodes aangeschaft.
Volgens de instructies zijn deze tot 31 juli 2017 te verzilveren met een reisdatum tot uiterlijk 30 september 2017.
Ik heb dit geprobeerd, maar ik kan de reisdatum alleen tot 31 juli 2017 zetten. Handmatig naar september omzetten geeft een foutmelding.
Volgens mij ben ik nog op tijd om te verzilveren en om de reisdatum in september te zetten, maar dat gaat dus niet.

Wat gaat fout?
Graag een oplossing of nieuwe coupons.

Mvg,

Ruud van den Bergh
icon

Beste antwoord door Chiel NS 23 juli 2017, 15:51

Goedemiddag ruud1984, welkom op het NS Serviceforum.

Heel vervelend dat je hier tegenaan loopt, er gaat inderdaad wat mis met de code's van vakantieveilingen. Als je mij een privébericht stuurt door op mijn naam te klikken, ga ik ervoor zorgen dat dit voor je opgelost wordt. Je doet dit door op mijn naam te klikken.

Ik heb de volgende gegevens van je nodig:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Couponcodes die niet werken
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag ruud1984, welkom op het NS Serviceforum.

Heel vervelend dat je hier tegenaan loopt, er gaat inderdaad wat mis met de code's van vakantieveilingen. Als je mij een privébericht stuurt door op mijn naam te klikken, ga ik ervoor zorgen dat dit voor je opgelost wordt. Je doet dit door op mijn naam te klikken.

Ik heb de volgende gegevens van je nodig:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Couponcodes die niet werken
Ik heb het probleem met ruud1984 opgelost. Mocht je zelf problemen hebben met deze kaarten, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Reageer