beantwoord

ns dagkaart 12,50 voor vaste klanten

• 14 april 2016
  • 19 reacties
  • 7553 Bekeken

op de ns site staat: een dagkaart voor slechts € 12,50 Exclusieve aanbieding voor abonnementhouders, maar als ik dan op de link klik blijkt de pagina niet te bestaan. is de aanbieding verlopen? dan kan de melding beter van de site af.
icon

Beste antwoord door Sjoerd NS 14 april 2016, 12:47

Okee, heb er melding van gemaakt. Hoop dat het snel definitief van de website is!
Bekijk origineel

19 reacties

Waar op de site zie je dit precies riho? Klanten ontvangen hier normaal gesproken een exclusieve link voor via de mail!
op de homepage ns.nl daar komen een aantal popups voorbij
Wanneer precies? Volgens mij is het er inmiddels al vanaf..
zie bijlage
Had je de website nog open staan? Op het moment dat ik de website open, staat er namelijk niets meer over deze actie..
bij mij wel en ook na verversen
Okee, heb er melding van gemaakt. Hoop dat het snel definitief van de website is!
Ik heb zojuist ook een Email ontvangen voor 1 dagkaart voor 12,50 of 2 voor 25 Euro. Ik vertrouw het niet omdat de actiecodes al in de mail staan. Bij bestellen MOET je een datum invoeren. Terwijl ik andere keren eerst heb besteld en dan een actiecode krijg en zelf een datum kan kiezen. Ik wordt wel tijdens de bestelling naar de beveiligde website van NS gestuurd: https:// etc (en groen). In de bijlage een screenshot van de mail. Het e-mailadres (linksboven) is: Nederlandse Spoorwegen
De actie is verstuurd door NS dus je kunt gerust gebruikmaken van de actie. Ik heb de afbeelding bij jouw bericht verwijderd zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Bedankt, maar dat betekent dus dat ik pas als ik exact weet welke dag ik ga moet bestellen?
Dat klopt!
ik had liever een werkende link gehad maar ik begrijp dat de actie verlopen is. Nu staat er een nieuwe aanbieding: meereiskaart voor 12,99 en weer doet de link het niet. https://www.ns.nl/producten/s/meereiskaart
Om welke meereiskaart gaat het riho? Op welke site vind je deze link? Dan ga ik kijken of dat veranderd kan worden.
op de homepage ns.nl

Geselecteerde klanten hebben een e-mail gekregen met de actie en een speciale code. Je kunt het beste die instructies opvolgen wanneer je hier gebruik van wil maken.
er staat exclusieve aanbieding voor abonnementhouders, dus als ik abonnementhouder ben denk ik dat het voor mij bestemd is, anders hoeft het toch niet op de site te staan. als ik geselecteerd ben krijg ik wel een e-mail
Geselecteerd betekent dat bepaalde abonnementshouders er gebruik van kunnen maken. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen, kun je niet gebruikmaken van de actie. Hopelijk heb je met een volgende actie meer geluk. De website toont bij mij en m'n collega's niet standaard de actie. Gek dat dit bij jou wel het geval was.
wat een rare reactie, geselecteerd is niet het zelfde als exclusief voor abonnementshouders, het is gewoon valse informatie via de website
Reputatie 1
Misschien ben je ingelogd, waardoor de aanbieding naar voren komt. Ik kan hem namelijk niet zien.

Reageer