beantwoord

NS Extra kortingcodes Schiphol

• 9 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1
Kortingcodes voor reizen van en naar Schiphol ontvangen.
Ik kan echter alleen een ticket aanvragen NAAR Schiphol en niet VAN Schiphol.
Heb hierover contact gehad met de klantenservice en zou hierover een mail met de oplossing ontvangen. Deze mail heb ik echter niet ontvangen.
Graag een oplossing voor de vraag, want ik wil graag gebruik maken van deze actie.
icon

Beste antwoord door Robert B 9 augustus 2018, 18:46

Helaas lukt het nu ook niet omdat de kortingcode niet geaccepteerd wordt.
Heb je toevallig 2e klas codes? Dan moet je deze link hebben.

Het probleem met de missende knop in de mail (dus mails met maar één optie van/naar Schiphol) is bekend. Ik zie trouwens op Twitter ook de nodige berichten van mensen bij wie de codes niet geaccepteerd worden of die alsnog de volle prijs voorgeschoteld krijgen.
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +3
Ik vermoed dat het wel lukt als u deze link gebruikt.
Reputatie 1
Welkom bij onze NS Community, mpeusens :)

Wat vervelend dat dit niet lukt. Wat voor foutmelding krijg je precies?
Reputatie 1
De melding:
Er gaat iets fout met het toepassen van uw kortingscode. Probeer het nog een keer of neem contact op met de klantenservice
Vervelend mpeusens. Heb je afgelopen vrijdag ook een mail ontvangen met nieuwe codes?
Badge +3
Heb je toevallig 2e klas codes? Dan moet je deze link hebben.

Het probleem met de missende knop in de mail (dus mails met maar één optie van/naar Schiphol) is bekend. Ik zie trouwens op Twitter ook de nodige berichten van mensen bij wie de codes niet geaccepteerd worden of die alsnog de volle prijs voorgeschoteld krijgen.
Reputatie 1
Ik heb afgelopen vrijdag codes ontvangen.
Oke, als het goed is zou het met deze codes moeten lukken. Is dat ook het geval?
Reputatie 1
Nee met deze codes lukt het ook niet. Ik blijf het heel vervelend vinden dat het niet lukt. Acties hebben zo geen zin en leveren alleen maar ergernis.
Dat begrijp ik mpeusens. Zou je mij een privébericht willen sturen met de codes en je emailadres? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.
Update: Inmiddels zijn wij eruit gekomen. Eén van de codes hebben we kunnen verzilveren door de juiste link te gebruiken en voor de andere code die niet werkte heb ik een nieuwe gegeven.
Reputatie 1
fijn dat het probleem is opgelost

Reageer