beantwoord

NS extra reis, geen couponcode gekregen

Ik kreeg op 6 december een mail waarin stond dat wanneer ik binnen 2 maanden een reis zou maken met ns ik een couponcode zou krijgen voor weekend dagkaart. Heb diverse reizen gemaakt, maar geen couponcode gekregen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 19 maart 2019, 17:54

Inmiddels heb ik van Gerda_Amsterdam de gegevens gegeven en haar alsnog haar code gegeven. Hiermee kan ze alsnog gebruik maken van de actie.

Bekijk origineel

6 reacties

Er staat bij de info op internet dat ik 1 maand na afloop van de actieperiode bericht zou krijgen. Dat was dus 6 maart.
Welkom bij onze NS Community, Gerda_Amsterdam :)

Wat jammer om te lezen dat de code niet naar je toegestuurd is. Als je contact opneemt met onze klantenservice dan kan mijn collega je van een code voorzien. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bedankt voor het doorverwijzen. Het heeft me wel drie keer bellen met klantenservice gekost. De verbinding werd 2 keer terwijl ik in de wacht zat verbroken. Ook wilden ze me alleen een dagretour geven ipv een dagkaart. Toen ik zei dat dat niet hetzelfde was, kreeg ik als antwoord dat ik mijn reis kon onderbreken wanneer ik wilde. Toen ik uitlegde dat dat niet hetzelfde was als vrij reizen de hele dag, werd wederom de verbinding verbroken.
De derde jongen die ik aan de telefoon had geloofde niet wat ik vertelde: hij zei dat de NS zulke brieven niet verstuurde. (Hij maakte me dus voor leugenaar uit). Ik heb de hele brief voorgelezen en de website naarwaar verwezen wordt ns.nl/extrareis en toen zei hij dat hij het even na ging kijken en mij in de wacht zou zetten. Ik vroeg toen zijn naam, omdat ik al drie keer een poging had gedaan en ik elke keer opnieuw het verhaal moest vertellen, maar hij reageerde best geagiteerd dat hij niet verplicht was zijn naam te geven en dat de groep medewerkers toch te groot was, zodat wanneer de verbinding weer verbroken werd ik toch niet naar hem kon vragen.
Dus al met al niet zo'n geweldige ervaring.
Spijtig dat je van mijn collega's telefonisch geen passende oplossing hebt gekregen, Gerda_Amsterdam. In dit geval wil ik dan voorstellen dat ik het voor je oplos, bij wijze van uitzondering. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik een passende oplossing voor je zoeken. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor: "Stuur Bericht".
Inmiddels heb ik van Gerda_Amsterdam de gegevens gegeven en haar alsnog haar code gegeven. Hiermee kan ze alsnog gebruik maken van de actie.
Beste Jouke,
Nog bedankt voor je acties. Ben zeer blij met je.

Reageer