beantwoord

NS Fietsdopper - Wintercity

  • 31 January 2024
  • 8 reacties
  • 250 Bekeken

Goedemorgen, ik heb tijdens NS wintercity een NS bidon gewonnen. Niet heel belangrijk maar ik heb nooit iets ontvangen. Geen melding ook van DHL of andere postbezorger dat ik ze heb gemist.

 

Groet, Roel

icon

Beste antwoord door Lorena NS 31 January 2024, 11:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je bent niet de enige die niets ontvangen heeft, onlangs gaf iemand anders aan niets ontvangen te hebben. Dat is hier door een moderator opgelost.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Roel-C en welkom op de NS Community! 

Als je een prijs hebt gewonnen, moet je deze natuurlijk wel ontvangen. Zou je jouw gegevens in jouw profiel willen aanvullen en mij een privéberichtje willen sturen? Dan ga ik contact zoeken met de juiste persoon om de bidon alsnog te versturen.

Ook ik heb een OV-fiets dopper gewonnen, op 23 december 2023.
Niet ontvangen, ook niets meer over vernomen.
Wat moet ik doen om die alsnog te krijgen?
Groeten, Wil

Hallo Wilsch en welkom bij de NS Community.

Jammer dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Ik zou je hetzelfde willen vragen: graag ontvang ik een privébericht nadat je jouw profiel verder hebt aangevuld met je persoonlijke gegevens. Dan ga ik er achteraan.

prive
 

Reputatie 7
Badge

@Wilsch verwijder uw persoonlijke gegevens a.u.b. Dit is een openbaar forum. 

Er is u gevraagd om het in een privébericht te doen.

Reputatie 7
Badge +3

@Wilsch  Privé gegevens kun je binnen uur na plaatsing verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder in jouw bericht.

Jouw gegevens staan nu openbaar en zijn voor iedereen zichtbaar.

Badge +3

Beste Rory,

Dank voor de snelle reactie.
Het winnen van de dopper werd mij meegedeeld in een mail van NS op 23 december 2023. Mijn contactgegevens staan alle in Mijn NS, klantnummer 11037724.

Met profiel aanvullen wordt je Community profiel bedoeld.

 

Reageer