beantwoord

ns Groepsretour

• 31 maart 2014
  • 7 reacties
  • 568 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Is de NS groepsretour ook voor niet-studenten (dus mensen zonder studentenreisproduct), aangezien het in de studentenshop wordt verkocht.
icon

Beste antwoord door Loes 31 maart 2014, 21:41

Is de NS groepsretour ook voor niet-studenten (dus mensen zonder studentenreisproduct), aangezien het in de studentenshop wordt verkocht.

Hoi Kelly,

Het NS groepsretour is er voor iedereen, je hoeft er niet eens een abonnement voor te hebben, je moet alleen aan de regels van een groepsretour houden.

Veel plezier.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Kelly,

Het NS groepsretour is er voor iedereen, je hoeft er niet eens een abonnement voor te hebben, je moet alleen aan de regels van een groepsretour houden.

Veel plezier.
En je hoeft er niet eens speciaal voor een studentenshop.
Je kunt het ook via de webwinkel van NS regelen.

Gr,

Hans

Badge
Dank voor jullie reactie Hans en Loes. Je kan gewoon een NS retour kopen. Hopelijk is het duidelijk voor je, Kelly.
Hi mensen,
De mail is opgeheven met alle groepsretour kaarten...
Kan ik dit ergens terugvinden of iets?
Want ik heb het kaartje aankomende zondag al nodig
Groetjes!
Wat bedoel je precies met opgeheven? Kan je de tickets die je hebt besteld niet meer openen? Je kan in dat geval het beste contact met ons opnemen via Twitter. Onze telefonische Klantenservice is op dit moment wegens een technische storing niet bereikbaar.
Hallo Laura! Ik kan niet meer bij de tickets dat is eigenlijk het probleem. En kan de mail nergens meer vinden terwijl ik de mail niet had verwijderd. Groetjes
Op het moment van bestellen zie je op het scherm een mogelijkheid de tickets uit te printen. Als je dat scherm hebt gesloten, kunt je via internet inderdaad niet meer bij de tickets; de bestelling is dan immers afgehandeld?
Wel krijg je nog een bevestiging (met in de bijlage) een e-mail. Er zijn echter mailprogramma's die mailtjes met bijlagen als spam zien en die mailtjes in een map "ongewenste mail" o.i.d, plaatsen. Daar kan NS natuurlijk niets aan doen. Dus even rondspitten op je eigen PC.

Reageer