beantwoord

NS group ticket

• 7 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Hallo,

ik wil een groepsretour kaartje kopen voor Utrecht en dan van Utrecht naar Den Helder reizen.
Is het toegestaan om uit te stappen in Amsterdam en later weer verder te reizen met hetzelfde kaartje? Amsterdam is namelijk wel gewoon 1 van de tussenstations op de snelste route.

En geldt hetzelfde voor de heen- en terugweg? Ik kan me namelijk voorstellen dat het op de heenweg naar Utrecht toe wel kan, omdat je dan vanaf Amsterdam nog steeds richting Utrecht reist, maar op de terugweg reis je dan op den duur van Amsterdam naar Den Helder. Dat heeft dus niks meer met Utrecht te maken. Kan ik dan voor de terugweg dan beter een groepsretour Amsterdam kopen?

Bedankt!!
icon

Beste antwoord door Thom 7 oktober 2016, 17:15

U mag gewoon van Utrecht naar Den Helder reizen en in Amsterdam uitstappen zolang u wilt. U mag met hetzelfde kaartje doorreizen naar Den Helder. andersom mag het ook.

Een groepsretour is bedoeld voor meerdere mensen. Als u met een van de kaartjes van een groepsretour reist, geldt dat kaartje voor de heen- en terugreis. Mogelijk heeft u een los kaartje van Facebook? 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Als u op uw rit op een tussenstation een stop wilt maken, is dat gewoon toegestaan met een groepsretour. Dat mag zowel op de heen- als terugreis.
Reputatie 7
Badge +4
U mag gewoon van Utrecht naar Den Helder reizen en in Amsterdam uitstappen zolang u wilt. U mag met hetzelfde kaartje doorreizen naar Den Helder. andersom mag het ook.

Een groepsretour is bedoeld voor meerdere mensen. Als u met een van de kaartjes van een groepsretour reist, geldt dat kaartje voor de heen- en terugreis. Mogelijk heeft u een los kaartje van Facebook? 😉
Ja klopt, oke heel erg bedankt!

Reageer