beantwoord

NS treinretour van ticketmaster

• 24 december 2017
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Ik heb bij een ticketmaster concert een treinretour gekocht, maar het concert is al geweest en ik heb de treinretour niet verzilverd. Kan ik deze retour voor een andere dag verzilveren voor gewoon een dagje weg naar amsterdam? Want ik kan hem nog gewoon op de website verzilveren.

Groetjes,

Daan
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 december 2017, 09:37

Goedemorgen daanvolt, welkom op het NS Serviceforum.

Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze actie van Ticketmaster, en ik weet niet precies wat de voorwaarden zijn. Ik heb even op hun website gekeken, en daar kan ik het volgende vinden:

Het treinretour is alleen geldig in combinatie met een Ticketmaster ticket.

Ik ben dus bang dat je ticket niet geldig zal zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als ik u was, zou ik het proberen. Ik weet niet of de datum van het kaartje gekoppeld is aan die van het concert. Zo niet, dan heeft u een leuke dag in Amsterdam. Als het wordt geaccepteerd, zal het toegestaan zijn.
Goedemorgen daanvolt, welkom op het NS Serviceforum.

Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze actie van Ticketmaster, en ik weet niet precies wat de voorwaarden zijn. Ik heb even op hun website gekeken, en daar kan ik het volgende vinden:

Het treinretour is alleen geldig in combinatie met een Ticketmaster ticket.

Ik ben dus bang dat je ticket niet geldig zal zijn.
Reputatie 6
Badge
Het lijkt erop, dat het 'gekoppeld' is aan het concert.

Maar wellicht geldt, dat je het (inderdaad) wel gewoon kunt verzilveren. Gewoon proberen en goed kijken of er geen (aanvullende) voorwaarden op het treinticket afgedrukt worden i.c.m. concertticket.
Ik snap jullie advies Raymond123 en Thom, maar ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie iemand aanraden om een ticket op een manier te gebruiken dat niet de bedoeling is. De voorwaarden zijn mijns inziens duidelijk, en het lijkt me niet de bedoeling die te omzeilen. Hoe zuur het ook is dat het ticket nu niet gebruikt kan worden.
Volgens de voorwaarden is het alleen geldig in combinatie met het concertticket. Echter staat nergens dat dit op de zelfde dag moet zijn.
Als je het verzilverd voor een andere dag en gewoon je concertticket meeneemt dan is het zo te lezen gewoon geldig.

Reageer