beantwoord

ns voordeelwinkel ticket laadt niet in ns app

• 18 juni 2019
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Sinds een week is het niet meer mogelijk om ns tickets, die ik via de spoordeelshop geb gekocht, te laden in de ns app. Als ik probeer het ticket te importeren, staat er dat het maximaal 1 minuut duurt, maar het ticket wordt niet opgeslagen. In jet verleden heb ik hier nooit problemen mee gehad. Is er een oplossing?
Mvg
icon

Beste antwoord door Rueben NS 19 juni 2019, 12:21

Hoi Miika mieks en welkom bij de Community!

En wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket van de Spoordeelwinkel niet in onze app kan laden. Vooralsnog is er bij ons ook geen storing bekend hierover. Heb je al gekeken of de app up-to-date is? Als het nog steeds niet lukt, kan je mij dan een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, ordernummer en e-mailadres? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Dan ga ik even op zoek naar de oorzaak van je probleem en een oplossing.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Miika mieks en welkom bij de Community!

En wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket van de Spoordeelwinkel niet in onze app kan laden. Vooralsnog is er bij ons ook geen storing bekend hierover. Heb je al gekeken of de app up-to-date is? Als het nog steeds niet lukt, kan je mij dan een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, ordernummer en e-mailadres? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Dan ga ik even op zoek naar de oorzaak van je probleem en een oplossing.
Hallo Miika mieks,

Ik heb tot op heden nog geen privébericht van je ontvangen. Kan ik ervan uitgaan dat je inmiddels weer je E-tickets in onze app kan laden? Mocht je hier nog steeds problemen mee hebben, dan kan je mij altijd nog een bericht sturen.

Reageer