beantwoord

NS Vouchers

• 27 april 2020
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb vouchers 10/3/20 gekocht bij NS en Ik had mijn vouchers ( 2x2 x enkele reis 2e klas, dagje uit +lunch La Placa) op willen verzilveren in de maand mei, maar door de corona crisis is ons weekendje Utrecht geannuleerd. In de maand juni lukt het mij niet om te reizen.
Is het mogelijk om de vouchers op een later tijdstip te gebruiken? 

Mvg Anne-Marie Conraads

icon

Beste antwoord door MoDe 27 april 2020, 13:59

De vouchers worden niet automatisch verlengd. Het beste kun je wachten tot bekend is wat de maatregelen na 20 mei zijn, de vouchers zijn immers in juni ook nog geldig, het niet in juni kunnen reizen is geen reden, wel het afraden om te reizen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De vouchers worden niet automatisch verlengd. Het beste kun je wachten tot bekend is wat de maatregelen na 20 mei zijn, de vouchers zijn immers in juni ook nog geldig, het niet in juni kunnen reizen is geen reden, wel het afraden om te reizen.

Als ik de persconferentie van minister Rutten gisteren goed begrepen hebt adviseert hij niet te reizien met het openbaar vervoer indien dit niet noodzakelijk is. Ik heb de vouchers destijds gekocht om samen met mijn dochter een weekend naar Utrecht te gaan, dit wordt nu afgeraden.

Graag wil ik dan ook verzoeken de vouchers later het jaar te kunnen gebruiken ( evt. tot eind 2020). De Kruidvatvouchers zijn ook omgezet, zodat ze het hele jaar gebruikt kunnen worden. 

Hoi Tibet2010!

Ik snap je zorgen en begrijp ook heel goed dat je graag hiervoor een vervanging zou willen hebben. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen dan met je mee kijken namelijk en kijken of ze je misschien een vervangend ticket kunnen geven.

Badge +3

Vervangend ticket zal niet zo’n probleem zijn als je ze nog niet verzilverd hebt. Maar de La Place vouchers worden wel een probleem, dat zal je met henzelf moeten regelen.

Reageer