Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5126 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


130 reacties

Bij mij werkt het ook niet. De virtuele assistent kan niet helpen. Via chat wordt ook niet meer gecommuniceerd en als ik bel word ik in de wacht gezet en stopt de communicatie. Best waardeloos…

Reputatie 7
Badge +3

Een troost, ik heb 2 abonnementen en kon vorig jaar niet mee doen en heb ook dit jaar geen mail ontvangen om mee te mogen doen.

Ook hier issues, waar het vorig jaar wel prima werkte.

Het e-mail adres van mijn ns account wordt niet als valide herkent, de knop blijft grijs. (eigen ***.online domein).
Een ander adres werkt wel, maar geen e-mail.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan me wel aanmelden, en krijg vervolgens een e-mail met de tekst ‘Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is.'.

Nou, beste NS, ik heb al jaren abonnementen met dat e-mailadres. Jullie weten me ook heel goed op dat adres te vinden voor de maandelijkse factuur 😉

Reputatie 3

Ik zou er geen tijd aan verspillen, je wint toch niks. Vorig jaar braaf meegespeeld, dit jaar nog geen uitnodiging gehad, maar als die nog komt gaat ie gelijk de prullenbak in.

Bij mij werkt de link in de mail niet. Kom wel op de pagina, maar daar staat dat ik niet kan inloggen. Klantenservice via chat geeft aan dat er een storing is en dat ik na 18 uur nog een keer moet proberen. Vraag me af of het klopt aangezien de link bij veel mensen wel werkt. Voel me afgescheept met dat antwoord.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

for what it’s worth en met een grote korrel zout te nemen, ns webcare op X (dm):

“Helaas is er op dit moment een storing waar hard aangewerkt wordt. Je ontvangt de e-mailbevestiging in de loop van de dag”

What else is new, right :-)

Hier hetzelfde. Na me meermaals aan te melden komt de bevestigingsmail niet in mijn mailbox. Ook niet na een paar uur. 

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Ja, mijn abonnement adres wordt nog steeds niet als valide geaccepteerd (******@*****.online)
Het ****@****.nl adres waar ik dan geen abonnement op heb wel, maar die wil ik dus juist niet :-D

Misschien ook even ontwikkelaar aanhaken dat ze valide domeinen in de check missen?

 

 

@wmhoek Zou jij jouw NAW-gegevens willen toevoegen aan jouw profiel? Dan zal ik of mijn collega (later deze dag) in jouw beide accounts kijken naar het probleem. Dit lijkt namelijk te gaan om een ander probleem.

done :)

Reputatie 1

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

 

krijg nog steeds geen email nadat ik me wederom heb aangemeld. dus blijkbaar werkt het nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +3

Ja, mijn abonnement adres wordt nog steeds niet als valide geaccepteerd (******@*****.online)
Het ****@****.nl adres waar ik dan geen abonnement op heb wel, maar die wil ik dus juist niet :-D

Misschien ook even ontwikkelaar aanhaken dat ze valide domeinen in de check missen?

Een **@**.online lijkt bij mij wel gewoon te werken. Heb veel verschillende combinaties geprobeerd, overal is de knop gewoon actief. Heb je niet per ongeluk ergens een spatie in het adres getypt?

 

@wmhoek Zou jij jouw NAW-gegevens willen toevoegen aan jouw profiel? Dan zal ik of mijn collega (later deze dag) in jouw beide accounts kijken naar het probleem. Dit lijkt namelijk te gaan om een ander probleem.

#fixed na contact met ns webcare op x.

Er bleken twee verschillende klantnummers aan het adres te hangen, waarvan een zonder abbonement.

Helaas krijg ik dit als ik inlog via de link in de mail:

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik was eigenlijk helemaal niet van plan weer met dit nogal kinderlijke circus mee te doen. Maar na al deze meldingen dat het niet zou werken toch even aangemeld als een test en hier werkt alles prima. Binnen een minuut al de bevestigingsmail binnen en ik mag een gratis warme drank halen (waar ik geen interesse in heb).

Badge +3

Kreeg wel de mail en heb dus een barcode te vergeven, stuur maar een bericht als je hem wilt.

De hele ns.nl site is wat traag, kon zojuist opeens ook niet meer inloggen hier.

Ik heb vanavond diverse keren aangemeld maar nog steeds geen bevestiging ontvangen

Ik heb ook meerdere pogingen gedaan gisteren en vandaag, zonder bevestigingsmail. Ook niet in de spam. Kan ik geholpen worden?

Badge +3

Ik heb ook meerdere pogingen gedaan gisteren en vandaag, zonder bevestigingsmail. Ook niet in de spam. Kan ik geholpen worden?

Bij mij niet als spam, het onderwerp van de mail is 

Welkom in NS Wintercity, de stad vol bedankjes!

 

Beste reiziger,

Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Wintercity, de stad vol bedankjes! Dat is precies de reden waarom NS Wintercity er is: om jou te bedanken.

Houd je mailbox in de gaten: vanaf 1 december sturen we je een e-mail als er aanbiedingen of winacties voor je klaarstaan. Ga dan direct kijken, want er zijn winacties voor boeken, kersttruien en acties die maar één dag beschikbaar zijn, dus zorg ervoor dat je niets mist! 

Elke dag een quiz!
Je weet veel over NS? Elke dag staat er op ns.nl/wintercity een quizvraag voor je klaar. Vul de antwoorden in wanneer het je uitkomt (maar wel voor 31 december). Heb je de snelste tijd en de meeste antwoorden goed? Dan win je de super hoofdprijs: 1 jaar gratis NS Flex Altijd Vrij 2e klas. 

Veel plezier! 
Ivo Steffens, directeur NS Commercie.

 

En voor wie vragen heeft zijn ‘wij’ (Community) er als eerste… 😂

 

Via de Community kan je veel tips krijgen die vaak helpen. Echter is dat nu nog niet het geval, maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen betreffende deze actie. Vooralsnog is de gouden tip nog om contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik kan ook helaas niet inloggen in de Wintercity. Ik heb mijn email ingevuld. Ik heb jaren lang abonnenment van NS. Waarom kan ik niet inloggen? 

Ik kan ook niet inloggen in NS Wintercity. Er was een storing, kreeg ik te horen via de chat. Probeer het later nog eens. Het werkt nog steeds niet.

Dat klopt niet. Er is momenteel geen storing gaande met het inloggen.

Reageer