Skip to main content
beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren

• 5 December 2022
  • 33 reacties
  • 1266 Bekeken

NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

Hij moet het nu weer gewoon doen.

NS had eerst moeten zorgen dat ict op orde was. Teveel mensen die niet kunnen deelnemen, geen codes kunnen krijgen of deze niet kunnen verzilveren.

Is ons niet gelukt. Hoe ik weet het niet ?

Zojuist in een ander topic was het net wel iemand gelukt. Zou je het nog eens willen proberen?

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Ben benieuwd het is 3 dagen zo geweest heb er geen vertrouwen in.En het komt te laat heb het woensdag nodig reizen met 3 zware koffers zouden wij om kunnen zetten 1ste klas ermee. 

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Ik heb het uitgezet en kom er zo snel mogelijk op terug, Gilke.

Reageer