Skip to main content
beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren

  • 5 December 2022
  • 33 reacties
  • 1266 Bekeken

NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

dan moet ik hem maar screenshotten. Wel raar, alle coupons tot 26 dec wel gekregen.


Al 23 dagen krijg ik elke dag deze melding, maar nog steeds geen mail…

Kan ik al die bedankjes alsnog krijgen?


Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding


Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding

Andere browser? Anders contact opnemen met ns klantenservice.


 


Hallo mensen,  via telefoon werkt de wintercityactie gewoon NIET. Melding: codes zijn op. ... Het werkt hier alleen maar op de PC, dan is het geen enkel probleem!! Slordig van NS !


Hij moet het nu weer gewoon doen.

Het ligt aan de ict NS, het werkt nog steeds niet op mijn telefoon/samsung, alleen maar via de desktop PC ! 

 


Heb je al geprobeerd de cookies te verwijderen op je telefoon?


Reageer