#NSfavourites | NS Community
Sticky

#NSfavourites

  • 12 October 2017
  • 4 reacties
  • 3455 Bekeken

Reputatie 7
Kennen jullie #nsfavourites al?
Hier geven locals de leukste ideeën voor een dagje weg in de grote steden van Nederland. Kunstliefhebbers, foodies en fervente shoppers vinden hier de beste hotspots voor een dagje uit. Via de website vind je uitgebreide Cityguides, gezellige eetgelegenheden, cultuurhotspots en de leukste winkeltjes. Ook vertellen verschillende bloggers het verhaal van hun stad.

Ik heb een e-mail ontvangen van NS met een bericht over #nsfavourites. Waarom heb ik die e-mail ontvangen?
NS wil haar abonnementhouders graag informeren over het inspiratieplatform #nsfavourites, waar leuke tips staan die allemaal goed te bereiken zijn met de trein.

Wie bedenkt de tips op #nsfavourites?
Dat doen bloggers/insiders/locals en de redactie.

Hoeveel steden staan er live op #nsfavourites en komen er nog meer bij?
Er staan momenteel 17 cityguides live op #nsfavourites en er komt maandelijks een nieuwe bij.

Zijn alle tips bereikbaar met de trein?
De cityguides zijn allemaal steden die goed bereikbaar zijn met de trein en de locaties die we tippen zijn allemaal gemakkelijk te bereiken vanaf het station in die stad te voet of kort met aanvullend vervoer (bus, tram, metro, OV-fiets).

Hoe kun je de aanbiedingen van #nsfavourites verzilveren?
Door de voucher te printen en in te leveren bij de locatie die de aanbieding doet. De meeste aanbiedingen zijn drie maanden geldig, maar dat kan in sommige gevallen ook langer of korter zijn.

Mochten er vragen zijn of feedback op #nsfavourites, lezen wij dit graag terug in dit topic.


4 reacties

Reputatie 2
De NS Favourites zijn erg leuk, maar soms een beetje te 'hip' voor de normale reiziger (als je het mij vraagt). Kijk altijd even, voordat ik op stap ga of er nog iets leuk te doen is. Komende donderdag bijvoorbeeld naar het Amsterdam Light Festival en gebruik gemaakt van een aanbieding op: https://goedkoop-treinkaartje.nl

Kon hier een retourkaartje met koffie bestellen, dus maakt het gelijk wat betaalbaarder. Misschien dat ik het combineer met #3 EYE in Amsterdam. Lijkt mij prachtig, maar hangt een beetje af van het weer 😉 Musea heb ik hier gevonden: https://www.nsfavourites.nl/cityguide/amsterdam/3x-musea-in-amsterdam.html
Reputatie 7
Ik volg dit on line en via spoor om ideeën op te doen maar de aanbiedingen gebruik ik niet veel omdat ik dalvrij reis en geen reisbiljet nodig in het bezit van een museumkaart en het vaak aanbiedingen voor 2 personen zijn.
De aanbiedingen gaan veelal aan mij voorbij omdat ik al vrij en tot veel vrij toegang heb ik meestal alleen reis.
Maar als ideeëngids vindt ik dit prima 🙂
Gewoon zo door gaan.
Reputatie 2
NS

Deze week weer het magazine Spoor ontvangen en met belangstelling gelezen, maar ook weer met enige ergernis: waarom zijn alle tips, uitjes, acties en aanbiedingen altijd gericht op 2 personen en nooit op alleengaanden: arrangementen zijn altijd op basis van 2 personen, kortingen 2e gratis etc….

Reageer