beantwoord

Onbepaalde kaartjes Tienerour

• 2 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo, volgende week wil ik samen met een vriendin op Tienertour gaan. Toen ik net kaartjes wilde bestellen, stond tussen de opties voor de data waarop je kan reizen ook, dat je je reisdata later wil bepalen. Dat zou ik graag willen. Maar hoe werkt dat dan? Ik koop drie kaartje met onbepaalde data en dan? Hoe en wanneer kan ik bepalen welke data ik wel wil reizen?
icon

Beste antwoord door Treinspotter123 2 augustus 2017, 11:53

Je ontvangt een mail met daarin drie couponcodes. Als je weet wanneer je wilt reizen, ga je naar ns.nl/couponcode en verzilver je een couponcode. Na het verzilveren kies je een datum en voer je je persoonlijke gegevens in die op het e-ticket komen te staan. Vervolgens print je je e-ticket uit om te reizen.
Elke couponcode is te verzilveren voor een kaartje waarmee je een dag mag reizen.
Let op: na het verzilveren van een couponcode is de datum niet meer te wijzigen.
Is alles duidelijk?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik ben wat te oud voor de Jongerentour maar wordt dit niet in de bevestiging vermeld?
Je ontvangt een mail met daarin drie couponcodes. Als je weet wanneer je wilt reizen, ga je naar ns.nl/couponcode en verzilver je een couponcode. Na het verzilveren kies je een datum en voer je je persoonlijke gegevens in die op het e-ticket komen te staan. Vervolgens print je je e-ticket uit om te reizen.
Elke couponcode is te verzilveren voor een kaartje waarmee je een dag mag reizen.
Let op: na het verzilveren van een couponcode is de datum niet meer te wijzigen.
Is alles duidelijk?

Reageer