Ongeopend e-ticket retour ivm veranderde dienstregeling

• 20 januari 2020
  • 31 reacties
  • 460 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Ik laat de uitkomst weten. Klantenservice doet niks terwijl het om coupon codes gaat. Ongeopende of gedownloade tickets dus.

Wellicht wil Ticketmaster helpen??

Gaat het dan om je treintickets of om de tickets van het concert. Voor de treintickets zou onze Klantenservice het aanspreekpunt moeten zijn. Ik ga kijken of ik wellicht toch iets voor je kan doen. Kun je mij in een privébericht je couponcode, voorletters, achternaam, geboortedatum en e-mailadres sturen? 

Deels mee eens maar NS past de planning onvoorzien aan en haalt een hele trein uit de planning

Deels mee eens maar NS past de planning onvoorzien aan en haalt een hele trein uit de planning

Zoals al eerder aangegeven past NS de planning aan op basis van werkzaamheden door de eigenaar van het spoor: ProRail. Daar heeft NS geen invloed op. Daar komt nog bij dat alle betrokken partijen altijd zoveel mogelijk proberen om de reiziger zo weinig mogelijk overlast te bezorgen. Je punt is gemaakt en duidelijk maar dat betekent niet dat we alsnog de trein kunnen laten rijden. Onderhoud is nu eenmaal nodig. ProRail kan ook op maandagochtend aan de werkzaamheden beginnen maar dat zorgt, zoals je wellicht wel verwacht, voor veel meer overlast. 

TicketMaster heeft het opgelost, kwartiertje appen en geen gedoe. Topic gesloten en les geleerd, concertje in het westen des lands? Autootje!!

Reputatie 7
Badge

Zoals ik al eerder aangaf @Rob63, dat is ook je verkooppunt en dus je aanspreekpunt.

Fijn dat ze het konden oplossen.

Reputatie 7
Badge +3

Is dit niet een webwinkel aankoop? Dan heb ik zeker recht op retour.

Je hebt geen recht op retour. Het kopen van een vervoersbewijs valt onder het kopen van een dienst. Bij het kopen van een dienst heb je geen recht op retour.

Daarbij staat in de voorwaarden bij het kopen van e-tickets vermeld dat er geen recht op restitutie is en het ticket niet gewijzigd kan worden.

Succes bij de consumentenorganisaties.

Reageer