beantwoord

Ongeopende treinkaartjes 2x om éénmalig in het weekend te reizen.

• 2 mei 2015
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Ik was samen met een vriendin uitgenodigd om als Vara klant naar Hilversum te komen om bij kassa aanwezig te zijn en het Media Park te verkennen. Die dag reden er geen treinen, door de ijzel die ontstaan was. De volgende dag idem dito. Heb gehoord dat er mensen zijn geweest die nieuwe kaartjes hebben gekregen in dit weekend.Wij reizen vaak met de NS en vooral met de voordeel kaartjes door heel Nederland.De kaartjes zou ik graag op willen sturen, zodat U kan zien dat ze niet gebruikt zijn. Hoop dat U begrip heeft voor het geval en ik 2 nieuwe kaartjes kan krijgen. Met vriendelijke groet: .
In afwachting verblijf ik:
icon

Beste antwoord door Thijs NS 4 mei 2015, 09:43

Hennie, welkom op ons forum. Ik heb je privégegevens uit je bericht verwijderd. Had je eenmalige chipkaarten om die dag te reizen? Zo ja, dan kun je die het beste opsturen naar NS klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht met daarbij het verzoek om nieuwe kaarten.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Hennie,

Dit is een opembaar forum en ik zou als ik u was uw adresgegevens uit uw topic verwijderen.

Een moderator zal hier op dit topic reageren en dan kunt u aan de moderator via een prive bericht uw persoonlijke gegevens doorsturen. Het lijkt me niet handig dit hier te laten staan. Bij de 1 komt een pennetje te staan en kunt u het bewerken. Na een uur kan dit niet meer en moet er een moderator aan te pas komen.
Die kan u ms verder helpen.
Een gegeven paard... U zegt dat u deze kaartjes heeft u gekregen van de Vara... Vraag hen die nieuwe kaartjes!
Hennie, welkom op ons forum. Ik heb je privégegevens uit je bericht verwijderd. Had je eenmalige chipkaarten om die dag te reizen? Zo ja, dan kun je die het beste opsturen naar NS klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht met daarbij het verzoek om nieuwe kaarten.
Nee het zijn voordeelkaarten zoals in de OP staat.

Reageer