beantwoord

Onjuiste informatie op "Welkom terug in de trein" kaart

  • 16 July 2021
  • 3 reacties
  • 408 Bekeken

Per post een NS kaart gekregen: Welkom terug in de trein met als tekst:

Drie extraatjes voor u als trouwe klant:

1 gratis koffie of thee,

2 meereisretour 10 euro

3 gratis upgrade 1e klas

Met daaronder een code van 40 letters en cijfers (hallo!) Maar als je die lange bijzonder onhandige code intypt verschijnt de mededeling: de pagina bestaat niet meer. Dus klantenservice gebeld, waar men zegt dat de trouwe klant slechts 1 van de 3 extraatjes mag uitkiezen. DAT STAAT NIET OP DE KAART.

NS moet òf zijn servicepersoneel beter instrueren òf duidelijk formuleren in zijn communicatie naar trouwe klanten.

En NS moet vooral niet zulke belachelijk lange ingewikkelde codes verstrekken; gewoon een simpele code in je eigen account; kan niemand, dus ook de postbode niet de code misbruiken.  (geloof het of niet: misbruik door de postbode werd als argument gegeven voor zo'n lange code) Hoe verzin je het!

Ergernis 2; waarom kun je de NS niet mailen? Als je niet op sociale media zit kun je alleen telefonisch je klacht indienen; dat is dus zeer onbevredigend want men noteert (?) je klacht en verder moet je maar afwachten òf en wàt er mee gebeurd.

Dan kun je dus naar de Geschillen commisie etc. terwijl het veel klantvriendelijker en simpeler is om per mail te corresponderen overeen vraag of klacht.

NS moet klantvriendelijker worden voor trouwe klanten die nìèt op sociale media zitten en gewoon per mail een vraag/klacht willen kunnen uitleggen en toelichten.

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Heeft u de volledige klachtenprocedure via NS Klantenservice doorlopen, maar bent u niet tevreden over de wijze waarop NS uw klacht heeft behandeld? Dan kunt u uw geschil met NS voorleggen aan:

icon

Beste antwoord door Rizana NS 16 July 2021, 21:32

Goedenavond hajacodu4 en welkom bij de NS Community. 

Jammer om te lezen dat je het liever per mail had willen ontvangen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of de permissies goed staan, zodat je in het vervolg de acties per mail ontvangt. Je kunt als je geen Social Media hebt inderdaad telefonisch jouw klacht indienen. Mocht je wel over internet beschikken, dan kan je ook via de chat contact opnemen en jouw klacht indienen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Heb deze gewoon via mail gekregen-mocht ze alle 3 benutten en ging doodsimpel met aanklikken en laden op de fone. Ik vermoed dat U om een of andere reden NS hebt geweigerd-of zij menen dat dat zo is-om U hiervoor te mailen en dus de dure PTT-post wordt gebruikt

Uw klacht over die idioot lange code is hier al meermalen gemeld. Zal wel zijn om anders als vroeger elk kartonbekerjte cf apart te registreren-voorheen kon je als je het doorhad onbeperkt cf tanken!

Goedenavond hajacodu4 en welkom bij de NS Community. 

Jammer om te lezen dat je het liever per mail had willen ontvangen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of de permissies goed staan, zodat je in het vervolg de acties per mail ontvangt. Je kunt als je geen Social Media hebt inderdaad telefonisch jouw klacht indienen. Mocht je wel over internet beschikken, dan kan je ook via de chat contact opnemen en jouw klacht indienen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ongeveer 40 jaar klant en niets ontvangen. Dus wees blij als je wel wat krijgt.

Reageer