beantwoord

Online gekocht kaartje verkeerde datum: annuleren?

• 24 december 2018
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb zojuist een kaartje online gekocht. Moest veel te veel vandaag, dus het was later dan ik wilde. Koos per ongeluk voor “morgen” ipv “vandaag” terwijl het al na middernacht is.

Dus ik heb een online ticket voor dinsdag, maar moet maandag reizen. Kan ik dat nog ergens annuleren?
Ik heb al een tweede ticket voor maandag gekocht.
icon

Beste antwoord door Tamzin 24 december 2018, 09:02

Als U de pdf al hebt geopend is annuleren of veranderen niet meer mogelijk omdat u anders eenvoudig zou kunnen frauderen. Als U de pdf nog niet hebt geopend kunt U contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als U de pdf al hebt geopend is annuleren of veranderen niet meer mogelijk omdat u anders eenvoudig zou kunnen frauderen. Als U de pdf nog niet hebt geopend kunt U contact opnemen met de klantenservice.
Hi Elf11! Welkom bij de Community!

Vervelend dat er een verkeerde datum op je ticket staat! Onze E-ticket voorwaarden zijn ontzettend streng. Een E-ticket kan niet worden ingeleverd en terugbetaald als deze geopend is geweest. Als je het E-ticket nog niet hebt geopend kan je contact opnemen met onze Klantenservice om de aankoopkosten terug te krijgen.
Ik heb het kaartje (feestdagenretour) in mijn mobiel geopend. In de mail stond de datum niet, die zag ik helaas pas weer toen het kaartje in mijn app stond.
Ik heb gezocht naar de voorwaarden van het feestdagenretour, maar kon die nergens vinden. Had er niet aan gedacht om te zoeken naar de voorwaarden van een E-ticket.
Normaal reis ik altijd op saldo, dus dit soort kaartjes zijn nieuw. Nu een keer niet en meteen pech.

Reageer