beantwoord

online ticket kopen

• 23 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi,

Weet iemand waarom ik geen online ticket kan kopen voor de rit Twello Enschede Kennispark? Er staat bij geen prijzen beschikbaar. 

icon

Beste antwoord door Tamzin 23 oktober 2019, 14:22

Het heeft te maken met de werkzaamheden deze week in Twente waardoor de reisplanner een nogal rare route vind met drie verschillende vervoerders. Als je als via-station Almelo opgeeft lukt het wel, je moet dan wel een stukje met de bus via Almelo. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het heeft te maken met de werkzaamheden deze week in Twente waardoor de reisplanner een nogal rare route vind met drie verschillende vervoerders. Als je als via-station Almelo opgeeft lukt het wel, je moet dan wel een stukje met de bus via Almelo. 

Dank voor je snelle reactie. Ik vind de optie met drie stops prima :) 

Hallo Nicky1990, welkom op de NS Community. 

Als je niet via onze planner maar bij een dagretour of enkele reis op de site kijkt, dan moet het ook lukken. Als je de planner aanpast naar bijvoorbeeld volgende week dinsdag, dan kloppen de prijzen ook.

Reputatie 7
Badge +3

Voor de optie met drie keer overstappen in Deventer, Zutphen en Hengelo en drie verschillende maatschappijen zijn geen kaartjes te koop. Dan zul je het moeten splitsen in bijv. Twello-Zutphen en Zutphen-Enschede Kennispark en dan wordt het een dure grap. 

Een kaartje specifiek via Almelo is anderzijds ook alleen geldig via Almelo, niet via Deventer en Zutphen. 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Nicky1990, welkom op de NS Community. 

Als je niet via onze planner maar bij een dagretour of enkele reis op de site kijkt, dan moet het ook lukken. Als je de planner aanpast naar bijvoorbeeld volgende week dinsdag, dan kloppen de prijzen ook.

Ik zie inderdaad dat het kaartje via Zutphen daar wel te koop, €3.18.duurder.

Reageer