beantwoord

onnodig kosten maken en tijdverlies omdat de site niet werkte om te verzilveren

• Anonymous
  • 0 reacties
Zondagmorgen rond 8 uur wilde ik mijn E-ticket verzilveren. Kwam je niet op die site.
Via chat gevraagd wat er was, ook daar na een kwartier nog geen antwoord ontvangen want het was druk en kon wel een uur duren ....
Toch maar naar het station gegaan en uitgelegd. Conducteur wist niet van de problemen, maar ik mocht mee om 8.39.
In Utrecht kaartje laten printen. Moest ik wel een euro voor betalen!
Aansluiting naar Den Haag missen....

De oude kleine kaartjes om ter plekke in te checken waren veel handiger.
Vergoeding mogelijk nu?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 25 maart 2019, 10:15

Goedemorgen IngridB, welkom bij de Community.

Het spijt me om te lezen dat het verzilveren van je E-ticket zondagochtend niet lukte in verband met de storing op onze website.

Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat mijn collega's de gemaakte kosten kunnen vergoeden. Je mag mij eventueel vanochtend ook nog een privé bericht sturen met je naam, postcode en huisnummer, woonplaats en het ticketnummer (die vind je op het losse kaartje overdwars - deze begint met vijf keer een 0) en de couponcode van je E-ticket.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen IngridB, welkom bij de Community.

Het spijt me om te lezen dat het verzilveren van je E-ticket zondagochtend niet lukte in verband met de storing op onze website.

Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat mijn collega's de gemaakte kosten kunnen vergoeden. Je mag mij eventueel vanochtend ook nog een privé bericht sturen met je naam, postcode en huisnummer, woonplaats en het ticketnummer (die vind je op het losse kaartje overdwars - deze begint met vijf keer een 0) en de couponcode van je E-ticket.
Dank je. Hoe stuur ik jou een PB? Zie ik niet meteen.
Sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Dit doe je door op mijn naam te klikken, en dan op "stuur bericht".
Bedankt voor je hulp via PB, Rizana.

Hopelijk komen die oude kaartjes, die je gewoon op het station kan inchecken, weer snel terug.
Dat scheelt een hoop gedoe. Dan blijft treinen leuk.

Reageer