beantwoord

Per ongeluk losse tickets geboekt ipv groepskaartjes - kan ik dit veranderen

• 11 mei 2016
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb vanochtend snel 9 kaartjes gekocht voor 9 buitenlandse studenten die op bezoek komen op 16 mei, echter dit waren losse kaartjes en geen groepstickets. Kan ik dit nog veranderen? Ik wil ze natuurlijk het liefst niet op kosten jagen.
icon

Beste antwoord door JesseZwamborn 11 mei 2016, 13:00

Update: Ik heb de klantenservice gebeld en omdat ik de e-tickets niet geprint had of uitgedeeld mag ik de groepsretourtjes aanschaffen en de dag nadat ze verlopen kan ik dan bewijzen dat ik ze gekocht heb in plaats van de enkele tickets en die laatste worden dan vergoed.

Bedankt voor de adviezen allemaal! Klantenservice was erg vriendelijk en hielp me snel.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voor de losse kaartjes zou ik even contact opnemen met Klantenservice. Zolang het geen e-tickets zijn, kan overleg wel wat opleveren. 030-7515155. Mogelijk kan het ook aan het loket. Groepstickets zijn nooit om te ruilen, dus vul ze straks goed in.
Voor de losse kaartjes zou ik even contact opnemen met Klantenservice. Zolang het geen e-tickets zijn, kan overleg wel wat opleveren. 030-7515155. Mogelijk kan het ook aan het loket. Groepstickets zijn nooit om te ruilen, dus vul ze straks goed in.

Hartelijk dank!
NS Klantenservice heeft de mogelijkheid om uit coulance de 9 individuele e-tickets om te wisselen voor een Groepsretour en het prijsverschil terug te geven.
Update: Ik heb de klantenservice gebeld en omdat ik de e-tickets niet geprint had of uitgedeeld mag ik de groepsretourtjes aanschaffen en de dag nadat ze verlopen kan ik dan bewijzen dat ik ze gekocht heb in plaats van de enkele tickets en die laatste worden dan vergoed.

Bedankt voor de adviezen allemaal! Klantenservice was erg vriendelijk en hielp me snel.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is dan helemaal netjes opgelost. Prettige dag met uw studenten!
Jesse, goed om te horen dat het zo is opgelost!

Reageer