beantwoord

persoonlijke couponcode icm dagkaart

• 16 september 2016
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb een coupon kado gekregen van de NS, met een upgrade van 2e klas naar 1e klas. Ik wil deze binnenkort gebruiken met een NS Dagkaart die ik onlangs gekocht heb. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 16 september 2016, 11:38

@Annet v E Deze kaarten zijn niet te combineren, daar de AH dagkaart een actiekaartje is.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik snap ook het in- en uitchecken van de dagkaart niet. Op de info die erbij staat, staat dat ik wel moet in- en uitchecken, ik denk dat ze bedoelen met het papieren dagkaartje? Maar op de NS-site lees ik dat ik de dagkaart eerst op mijn OV-chipkaart moet laden? Maar ik kan niet vinden hoe ik dat doe.
Reputatie 7
Badge +4
Als u op onderstaande link drukt en even naar beneden scrollt, zie u een geel kader waar u uw couponcode kunt verzilveren. Ongevraagd advies: Doe het pas als uw code nog geldig is en u zeker weet dat u dan gaat, want na het verzilveren is het niet meer te veranderen.

Het opladen doet u op een automaat. U houdt dan uw kaart voor de lezer en kiest voor 'Ophalen bestellingen'. Volg de instructies en u kut meteen daarna inchecken bij elk poortje. Als u een e-ticket koopt moet u het poortje openen met de vierkante code rechts onderdaan. Dit moet bij een poortje met 'Scan ticket'. Bij het naar binnen gaan is dat in ieder geval het rechter poortje met een wat bredere doorgang.

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes-toeslagen
Dank je voor je moeite Thom! Alleen was dit mijn vraag niet.
Ik weet wel hoe ik de code op mijn OV-pas krijg. Maar ik wil hem combineren met een losse OV dagkaart die ik bij de AH kocht en ik snap uberhaupt niet helemaal hoe het gaat met die dagkaart. En ook niet hoe ik de code kan combineren met deze dagkaart.
Reputatie 5
Badge
@Annet v E Deze kaarten zijn niet te combineren, daar de AH dagkaart een actiekaartje is.
Reputatie 7
Badge +4
Dat kan niet. U mag de upgrade niet combineren met de AH dagkaart. Het zijn beide actiekaartjes en die mogen niet worden gecombineerd. Een AH-dagkaart is dus wat anders dan een NS-Dagkaart 😉
Aahw jammer zeg. Dank voor jullie reactie!

Weten jullie of ik de dagkaart op mijn OVkaart moet zetten? Of kan ik de papieren dagkaart zelf scannen?
Reputatie 7
Badge +4
Het is een chipkaart waarmee u gewoon in- en uit kunt checken als het binnen de geldigheidsperiode is. Er zit een chipje in deze kartonnen kaartjes waardoor dat kan.
Ah toch wel. Fijn te weten, scheelt toch lichtelijke stress op de dag van vertrek. 😉 Dank je!

Reageer