beantwoord

Poortje opent niet bij e-ticket AH

• 19 november 2019
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Beste,

afgelopen vrijdag (15-11) ben ik vanuit Oss naar Amsterdam Zuid gereisd met een e-ticket van Albert Heijn. Op de heenreis ging het poortje in Amsterdam Zuid nog open middels de qr-code. 

Toen ik het poortje wilde openen op de terugreis bleef het poortje echter dicht (het poortje voor het scannen van de qr-code). Als gevolg heb ik met mijn OV-Chipkaart in moeten checken, waardoor ik twee keer voor dezelfde reis heb moeten betalen. 

Mijn vraag is hoe dit kan en of ik hiervoor in aanmerking kom voor restitutie.

Met vriendelijke groet,

Freek

icon

Beste antwoord door Aar 19 november 2019, 09:36

Mogelijk was het poortje mogelijk (deels) defect. Bij elke rij poortjes staat ook een informatiezuil. Met een druk op de blauwe knop word je zo in contact gebracht met de klantenservice. Zij kunnen eventueel op afstand het poortje openen.

Voor nu is het advies om de klantenservice te bellen voor restitutie.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Je kunt contact opnemen met de klantenservice.

Leg daar je situatie ui en je krijgt het geld terug.

Reputatie 6
Badge

Mogelijk was het poortje mogelijk (deels) defect. Bij elke rij poortjes staat ook een informatiezuil. Met een druk op de blauwe knop word je zo in contact gebracht met de klantenservice. Zij kunnen eventueel op afstand het poortje openen.

Voor nu is het advies om de klantenservice te bellen voor restitutie.

Reputatie 7
Badge

Je had ook @FreekA aan de binnenkant van de poortjes gelijk weer kunnen uitchecken, zonder natuurlijk weer door de poortjes te gaan, immers je had al een geldig E-ticket.

Reageer