beantwoord

print vergeten, kan nu couponcode niet meer gebruiken

• 23 januari 2016
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb op het werk de tickets verzilverd, maar ben ze vergeten mee te nemen. Nu wilde ik vanuit thuis de tickets opnieuw printen, maar krijg de melding dat ik de tickets reeds verzilverd heb. Ik heb de tickets morgen, 24 jan. nodig. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 24 januari 2016, 13:59

Je krijgt na het aanmaken van een e-ticket een mail met het onderwerp: Zo haalt u uw kaartjes op...

Daarin klik je op de gele knop "haal mijn kaartjes op"

Op de nu geopende pagina kies je voor "e-ticket downloaden en printen" bij de gewenste tickets.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u als bevestiging een email met eventueel een pdf gekregen? Dan kunt u ze gewoon weer afdrukken. Kijk de email goed na. Nogmaals verzilveren kan in geen geval maar afdrukken staat daar los van.
ik heb alleen een mail ontvangen waar staat 'haal treinkaartje op'. De eerste keer is wel een pdf verschenen, maar deze heb ik meteen geprint en niet opgeslagen. Per mail heb ik geen PDF ontvangen
Reputatie 7
Badge +4
Staat er onderaan de email ook geen klein symbooltje dat eindigt op .pdf? Anders wordt het lastig.
Beste fricka000,

Welkom op het NS Serviceforum. Er wordt ook altijd een email verstuurd waarin je de e-tickets nogmaals kan downloaden. Mocht je die niet kunnen terug vinden, kun je het beste even bellen met onze klantenservice (030 751 51 55). Zij kunnen deze mail nogmaals sturen.
Reputatie 4
Badge
Je krijgt na het aanmaken van een e-ticket een mail met het onderwerp: Zo haalt u uw kaartjes op...

Daarin klik je op de gele knop "haal mijn kaartjes op"

Op de nu geopende pagina kies je voor "e-ticket downloaden en printen" bij de gewenste tickets.
En als dat niet werkt? Bij mij mislukte de poging om het te downloaden om onbekende redenen en nu staat er telkens dat het ticket er zou moeten zijn...ik heb al een mail naar info@ spoordeelw.. gestuurd.
De klantenservice van Spoordeelwinkel kan je hier waarschijnlijk niet mee helpen. Zij kunnen je alleen helpen wanneer je betaling niet goed gegaan is of je de couponcode niet gekregen hebt. Wanneer je de couponcode wel verzilverd hebt, maar je het e-ticket niet kunt openen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice van NS, zoals Brian al aangaf.

Reageer