beantwoord

Probleem met uitprinten

  • 14 september 2016
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Ik moet vandaag heen en weer naar Hoek van Holland, maar er ging iets fout met het printen, Nu kan ik de tickets niet meer opvragen want er wordt gezegd dat de ticket al gebruikt is
icon

Beste antwoord door Thom 14 september 2016, 13:43

Heeft u geen pdf gekregen als bijlage bij de email, die u nog eens kunt uitprinten? U mag een dergelijke ticket zo vaak uitprinten als nodig is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u geen pdf gekregen als bijlage bij de email, die u nog eens kunt uitprinten? U mag een dergelijke ticket zo vaak uitprinten als nodig is.
Hallo Martin, wat @Thom zegt klopt. Je hebt na het bestellen/verzilveren van je e-tickets een link gekregen met je persoonlijke pagina waar je je etickets terug kan vinden. Laat je het ons weten of dat is gelukt? 🙂.
Het is uiteindelijk gelukt... het liep fout na de opwaarding naar de eerste klas, die kan je doen bij het inwisselen van de vouchercode... later kreeg ik wel een pdf per mail
Reputatie 7
Badge +4
Jammer van de haperingen, het geeft irritatie en onzekerheid maar mooi dat het uiteindelijk in een geldig kaartje heeft geresulteerd.

Reageer