beantwoord

quizvragen Wintercity

  • 8 December 2022
  • 7 reacties
  • 721 Bekeken

Ik kan maar tot en met vraag 6 antwoorden. Doorscrollen naar vraag 7 en 8 gaat niet!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 December 2022, 18:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij (Windows 11, Chrome) moest ik op een van de afgelopen vragen klikken en dan kon ik met de pijltjestoetsen scrollen. Niet echt handig.

Wat vreemd. Zou je het eens met een andere browser of apparaat willen proberen, Frans?

Ik heb geïnformeerd en er is geen storing betreffende het door scrollen van de vragen. Ik heb het zelf met meerdere browsers getest en ook daar ging alles goed.

Badge +3

Ik heb geïnformeerd en er is geen storing betreffende het door scrollen van de vragen. Ik heb het zelf met meerdere browsers getest en ook daar ging alles goed.

Er zijn wel meer NS pagina’s waar je niet kunt scrollen (geen scrollbar aan de zijkant), meestal ligt dat aan een overactieve ad/script blocker.

Bij Wintercity kan ik scrollen met muiswiel (of twee vingers op een touchpad) zolang de muis zich maar binnen het ‘vak’ met vragen bevindt.

Binnen de vragen ergens klikken en dan de pijltjestoetsen gebruiken werkt ook.

Chrome op Windows overigens.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb geïnformeerd en er is geen storing betreffende het door scrollen van de vragen. Ik heb het zelf met meerdere browsers getest en ook daar ging alles goed.

Ik kan bevestigen dat ik geen scrollbar heb op de pagina met de quizvragen. Als ik op die pagina kom, doen de toetsen op, neer, PgUp en PgDn niets. Ze doen pas iets als ik eerst op een van de vragen heb geklikt. Een scrollwieltje heb ik niet.

Badge +3

Ik kan bevestigen dat ik geen scrollbar heb op de pagina met de quizvragen. Als ik op die pagina kom, doen de toetsen op, neer, PgUp en PgDn niets. Ze doen pas iets als ik eerst op een van de vragen heb geklikt. Een scrollwieltje heb ik niet.

Heb je dan een touchpad (laptop?) Dan kan je met 2 vingers scrollen. De 'focus’ van je muis moet in ieder geval binnen het vragenvenster zijn, dus daar ergens klikken en dan de pijltjestoetsen werkt ook.

In de laatste paar mails ook deze melding 😂

PS: Inlogproblemen met Safari op mobiel? Gebruik dan Chrome of andere browser.

Welja… 😴

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan bevestigen dat ik geen scrollbar heb op de pagina met de quizvragen. Als ik op die pagina kom, doen de toetsen op, neer, PgUp en PgDn niets. Ze doen pas iets als ik eerst op een van de vragen heb geklikt. Een scrollwieltje heb ik niet.

Heb je dan een touchpad (laptop?) Dan kan je met 2 vingers scrollen. De 'focus’ van je muis moet in ieder geval binnen het vragenvenster zijn, dus daar ergens klikken en dan de pijltjestoetsen werkt ook.

Met 2 vingers scrollen werkt inderdaad ook, maar daarvoor moet ik ook eerst op de vragen klikken.

Slordig dat de focus niet direct goed staat.

Reageer